Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,dne 18.7.2019 mi byla zaslána sms zpráva o úhradě dluhu 581kč za holící břity.Stejný den jsem uhradil požadovanou částku.Dne 1.8. mi byla opět poslána výzva k úhradě 792kč za holící břity.Jelikož,jsem si objednal pouze jednou tyto břity a to v roce 2016,neuznávám výzvu k úhradě druhé částky.Protože další holící břity jsem fyzicky neobdržel.Prosím o Vaší kontrolu a odpověď.Předem děkuji a přeji hezký den.
Holící strojky
Fyzicky jsem obdržel pouze 1x holící strojky.Druhou dlužnou částku nejsem ochoten zaplatim z důvodu,že jsem od Vás žádné zboží neobdržel.Děkuji Karban
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebitelovi kontaktovat neprodleně společnost Westerfield Int. AG, nejlépe doporučeně s dodejkou (na adrese Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2) a upozornit společnost na to, že spotřebitelovi nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní cestou musela by prokázat, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno. Dále spotřebitelovi doporučujeme smlouvu se společností vypovědět. Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti).
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.