Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34606Nedoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2019, před 5 lety

G.H. Horová

Znění stížnosti

DPD není schopno doručit balík,ve kterém byla elektronika-NTB zaslaná ze servisu.Balík údajně uložen na depu, poté informace chybí. DPD není schopno sdělit jakékoliv informace, zákaznická podpora urgence neřeší, nefunguje, podává lživé informace a záměrně mystifikuje (že mě kurýr nemohl najít, že je špatně adresa atd. což resolutně odmítám). Komunikace je bezvýsledná, ze strany DPD reakce nulová, reakce na reklamaci nulová.
4x urgence zákaznického servisu, 31.07. a dále 1.,2.,3.,5.srpna. telefonicky i emailem, pokaždé mi je slíbeno zpětné zavolání s více informacemi, což se ani jednou neuskutečnilo. Několikrát se operátorka snažila lživě vysvětlit, že mne kurýr nemohl najít (zásilku kurýr ani neměl v ruce). Nikdo není schopný vysvětlit, proč balík z depa neodešel, případně, zda se v něm skutečně nachází a v jakém stavu. Následně podaná reklamace.
Vzhledem k finanční hodnotě zboží a především obsahu citlivých informací toto jednání nepovažuji za férové, profesionální a je nepřípustné, aby přepravní společnost reagovala způsobem, jakým reaguje, tzn.nekompetentní personál zajištující jak samotnou dopravu zboží, tak komunikaci se zákazníky.


Produkt

NB HP 15-db0005nc 15,6"HD /A9-9425/8GB/1TB/AMD Graphics/W10H, stříbrná, 11 590 kč.


Požadované řešení

vrátit výše zmíněný NTB,pokud je stále v prostorách depa, není nijak poškozen či odcizen, v opačném případě vrátit částku 11590 kč + 540 kč za nainstalovaný software.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 09:02, před 5 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat zásilku řádně dle zasílatelské smlouvy, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodejcem/servisem), který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Podle ujednání v zasílatelské smlouvě má zasílatel vůči příkazci odpovědnost zejména za včasné obstarání přepravy. Dopravce odpovídá za jednání řidiče pověřeného provedením přepravy spočívající v neprovedení avizovaného doručení zboží, jehož se dopustil během přepravy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2019 14:33, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.