Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Koupil jsem si přes aplikaci IDOS jízdenku z Prahy do Jablonce. Řidič mi jízdenku nepřijal, moje místo obsadil jiným cestujícím a musel jsem zaplatit druhou jízdenku. Měl jsem za to, že když proběhne platba, přijde kód a číslo místa v autosusu, tak se tam se mnou počítá. Evidentně v této společnosti to tak neplatí.
Spoj ve 12:00 z Prahy do Jablonce
Neprodávat 2x místenku na jedno sedadlo by bohatě stačilo.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s postupem společnosti, popřípadě je toho názoru, že mu jízdenka nebyla uznána neprávem, je namístě podat společnosti stížnost. Stížnost lze podat elektronicky skrze následující stránku: http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.