Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
před více než měsícem mi tato kurýrní společnost doručovala balík ze zahraničí. Ovšem v době doručení jsem nebyla zastižena doma, tak kurýr nechal zboží ve schránce. Po příchodu z práce domů jsem zjistila, že je balík rozbalený a chybí v něm jedna položka (pánské tričko). V baráku žiji pouze já a má rodina, čili je vyloučeno, že by předmět odcizil někdo z domu.
Ihned jsem tedy GLS kontaktovala. Následně se mi ozvali s omluvou a vysvětlením kurýra, že se balík nevešel do schránky, tak jej musel rozbalit. GLS mi samo potvrdilo, že tento postup je netradiční a zakázaný, ale že zde se tak bohužel stalo, tudíž mi kurýr pošle náhradu škody na můj účet.
Čekala jsem tedy na peníze, které stále nepřicházely. Opakovaně jsem je kontaktovala, že stále částku za odcizený předmět nemám a oni se stále vymlouvali. Pak z nich vypadlo, že kurýr čekal na výplatu, ale již brzy by mi peníze měly přijít. Stále se tak nestalo. Když jsem je opět kontaktovala, bylo mi slíbeno paní ze zákaznické podpory, že příkaz na vrácení peněz zadala tedy ona sama. Ovšem stále mi nic nepřišlo.
Jak jsem se již informovala, GLS se dopouští bezdůvodného obohacení a odmítá mi vrátit peníze, na které mám nárok.
Děkuji za pomoc.
Doručování balíku ze zahraničí
Požaduji náhradu škody, na což mám nárok.
|
Tweet |
Neplní-li společnost ani po opakovaných výzvách, je možné ji vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudní řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.