Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#34619Špatně udaná adresa odjezdu Flixbusu ze Salzburgu do Prahy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.08.2019, před 5 lety

Kateřina Martinková

Znění stížnosti

Dne 3.8. 2019 jsme měli jet Flixbusem ze Salzburgu do Prahy. Na jízdence byla udaná adresa zastávky “Hellbrunner Landesstraße, 5020 Salzburg”, na kterou jsme také s mým kamarádem dorazili. Na místě jsme byli 30 minut před oznámeným příjezdem Flixbusu (nutno dodat, že autobus měl již 90ti minutové ohlášené zpoždění), ale přesto nebyla nikde ani noha. Marně jsme hledali jízdní řád, nápis Flixbus nebo cokoliv napovídajícího, že jsme správně. Proto jsme se nakonec rozhodli dojít na místo vyznačené na mapce, která byla taktéž na jízdence. Poté, co jsme tam dorazili, jsme k naší smůle zjistili, že autobus už odjel. Tímto si chceme stěžovat na chybně zadanou adresu odjezdního místa, která neodpovídá skutečnému místu zastávky Flixbusu ve městě Salzburg směr pro Prahu. Žádáme dopravce, aby sjednotit bod na mapě s adresou udanou na jízdence a aby nám vrátil peníze za cestu, neboť jsme kvůli chybným instrukcím autobus nestihli. Díky za vyhovění žádosti.


Produkt

Rezervace číslo 1047156551, 3.8.2019, ze zastávky Salzburg jih (Hellbrunner Landesstraße) do zastávky Praha (ÚAN Florenc)


Požadované řešení

Odškodné v podobě navrácení peněz za jízdenky a oprava chybně udané adresy na všech jízdenkách tohoto typu (ze Salzburgu směrem do Prahy)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 14:10, před 5 lety

Práva cestujících, uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelkou. Pokud nastaly skutečnosti, které spotřebitelku opravňují k vrácení části jízdného, pak je na základě smluvních povinností dopravce povinen částku vyplatit. Jedná se o situaci, kdy spotřebitelka již měla zakoupenou jízdenku a byla ve smluvním vztahu s dopravcem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2019 14:31, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.