Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 3.8. 2019 jsme měli jet Flixbusem ze Salzburgu do Prahy. Na jízdence byla udaná adresa zastávky “Hellbrunner Landesstraße, 5020 Salzburg”, na kterou jsme také s mým kamarádem dorazili. Na místě jsme byli 30 minut před oznámeným příjezdem Flixbusu (nutno dodat, že autobus měl již 90ti minutové ohlášené zpoždění), ale přesto nebyla nikde ani noha. Marně jsme hledali jízdní řád, nápis Flixbus nebo cokoliv napovídajícího, že jsme správně. Proto jsme se nakonec rozhodli dojít na místo vyznačené na mapce, která byla taktéž na jízdence. Poté, co jsme tam dorazili, jsme k naší smůle zjistili, že autobus už odjel. Tímto si chceme stěžovat na chybně zadanou adresu odjezdního místa, která neodpovídá skutečnému místu zastávky Flixbusu ve městě Salzburg směr pro Prahu. Žádáme dopravce, aby sjednotit bod na mapě s adresou udanou na jízdence a aby nám vrátil peníze za cestu, neboť jsme kvůli chybným instrukcím autobus nestihli. Díky za vyhovění žádosti.
Rezervace číslo 1047156551, 3.8.2019, ze zastávky Salzburg jih (Hellbrunner Landesstraße) do zastávky Praha (ÚAN Florenc)
Odškodné v podobě navrácení peněz za jízdenky a oprava chybně udané adresy na všech jízdenkách tohoto typu (ze Salzburgu směrem do Prahy)
|
Tweet |
Práva cestujících, uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelkou. Pokud nastaly skutečnosti, které spotřebitelku opravňují k vrácení části jízdného, pak je na základě smluvních povinností dopravce povinen částku vyplatit. Jedná se o situaci, kdy spotřebitelka již měla zakoupenou jízdenku a byla ve smluvním vztahu s dopravcem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.