Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.4. jsem převzal zboží zakoupené na internetu od pobočky Hudy Mladá Boleslav, které jsem se rozhodl dne 12.5. vrátit. Chápu, že jsem se rozhodoval celkem dlouho, zda si zboží zachovat, či ne, nejsem si ale vědomý toho, že bych překročil 14 denní lhůtu.
Dle hudy.cz: "Do 14 dnů od odstoupení je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození."
Balík zpět do Hudy jsem odeslal Českou poštou dne 13.5. včetně dokumentu s Odstoupením od smlouvy s datem 12.5. podpisem a všemi potřebnými náležitostmi. Zboží bylo absolutně nepoškozené, nenošené a také včetně všech visaček.
Jelikož dlouho nepřicházela žádná odezva, rozhodl jsem se emaily a telefonicky kontaktovat prodejnu, bohužel jsem se až do dneška (13.6.) nedočkal vysvětlení, proč vše trvá tak dlouho. Emailovou (ne)komunikaci rád poskytnu.
Odpovědi se mi dostalo dnes od pana Šindelky, kdy jsem se dovolal do Hudy. Prý jsem nedodržel 14ti denní lhůtu, a proto toto odstoupení neuznávají. Dokument o odstoupení smlouvy ani datum odeslání balíku z cpost, je nezajímá. Po telefonu mi bylo sděleno, že jsem prý měl poslat email hned, co jsem zboží odeslal. Což v popisu obchodních podmínek nikde napsané nemají (viz http://www.hudy.cz/obchodni-podminky.html).
Uznání odstoupení od smlouvy a vrácení částky.
|
Tweet |
Čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení běží od převzetí zboží. Dle § 1818 občanského zákoníku postačí, zašle-li spotřebitel odstoupení poslední den této lhůty. Zboží je povinen spotřebitel vrátit ve lhůtě 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy. Ve stejné lhůtě je prodávající povinen vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání.
Spotřebitel nám ke stížnosti sdělil:
Dobry den, rad bych poskytl komentar k stiznosti c. #3462 "Zamítnutí odstoupení od smlouvy". K samotne stiznosti komentar pripsat nemuzu, jelikoz se ceka na vyjadreni spolecnosti. Od pana Sindelky jsem se zadne odezvy nedockal, proto jsem se rozhodl zkusit zavolat panu M.F., eShop manazerovi (kontakt zde: http://www.hudy.cz/kontakty.html), kteremu jsem celou situaci znovu vysvetlil. Behem nekolika dni mi od pana F. prisla omluva s vyjadrenim (viz. nize), ze je moje stiznost v poradku a penize mi budou navraceny. Sam pan Sindelka me sice nikdy nekontaktoval, penize mi vsak po nejake dobe prisly zpet na ucet. "Vážený pane Běhale, rád bych se vám touto cestou omluvil za vzniklou situaci, která mě upřímně mrzí. Způsob jakým s vámi byla celá záležitost řešena není vůbec v pořádku a osobně dohlédnu na zjednání nápravy. Vaše odstoupení od smlouvy je v pořádku a peníze vám budou samozřejmě z prodejny HUDYsport Mladá Boleslav vráceny. Ohledně další domluvy vás bude kontaktovat vedoucí této prodejny pan Jan Šindelka. Přeji hezký den a věřím v zachování vaší důvěry v HUDY. S pozdravem M. F. Marketing director" Mockrát děkuji za vaše vyjádření k stížnosti. Bez něj bych pravděpodobně stále bojoval o navrácení peněz. Ještě jednou díky a přeji pěkný den, Lukáš Běhal