Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#34625Jednání a nedoručení zásilky adresátovi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 minut 40 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2019, před 5 lety

Jana Dekařová

Znění stížnosti

2.8. jsem podala doporučeně zásilku. Přes aplikaci jsem se dne 6.8. podívala, zda je zásilka doručená a k mému údivu poslední stopa je na stále poště, kde jsem ji podala. Po telefonátu na poštu mi bylo oznámeno, že musím podat reklamaci, MUSÍM? Kdybych se na toto nezeptala a neinformovala se, kde zásilka visí, tak by se dělo co? Bylo mi řečeno, že někdy by se asi na to došlo..??

Paní na telefonu má při každé komunikaci, spoustu připomínek, má velmi zvláštní negativní styl..

Reklamaci jsem raději podala pře portál Centrum reklamaci CP.


Produkt

RR822611200CZ


Požadované řešení

Dodat zásilku tam, kam jsem ji poslala a co nejdříve - doporučeně znamená OBRATEM, což se nestalo.. Jméno pracovnice jsem přeslechla..Jde mi o princip a na nějaké nálady pracovníků pošty asi nikdo není moc zvědavý..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 09:56, před 5 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.