Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#34630Arogance řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2019, před 5 lety

Ing. Dana Kasalová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes byl doručován balíček na adresu : (viz referenční údaje) za 363Kč.
Přebíral ho sám osobně syn ve věku 15 let s tím, že řidiči podal 400Kč , ten reagoval s tím , že nemá drobné na vrácení a že není jeho povinnost vracet drobné. Syn šel hledat drobné , bohužel nenašel a řidič mu znovu sdělil, že není jeho povinnost mít u sebe drobné a že je to jeho problém a balíček nechá v parcel shopu ve Ždírci nad Doubravou vzdáleném 25-27 km od místa předání.

Když jsem kontaktovala řidiče, aby mi balíček dovezl o den později, vyhrožoval, že to není jeho povinnost vozit podruhé a pokud nebude mít syn drobné, balíček pošle odesílateli. Podotýkám, že pracuji v Jihlavě a jezdím pozdě domů a dalších téměř 30 km je časově náročné. Když jsem chtěla po řidiči jméno, seknul mi s telefonem, takže jsem se nedozvěděla ani jeho jméno, číslo tel. je (viz referenční údaje).
č. balíčku 40991703438. Děkuji a myslím si, že tito arogantní lidé nemají co dočinění v komunikaci s lidmi, když neznají základní formy lidského chování a kazí reputaci tak progresivní a uznávané firmy, jako je PPL.


Požadované řešení

Odpověď s postupem a výsledkem řešení prosím, zašlete na email : kolackova.d@centrum.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 13:54, před 5 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena. Podnět předáváme společnosti k vyjádření jakožto podnět ke zlepšení zákaznických služeb, případ však nebude publikován na stránkách www.vasestiznosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2019 11:59, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.