Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 6.8.2019 jsem obdržel od společnosti ČEZ informaci ohledně vypovězení smlouvy.
V dopise stálo, že smlouva byla vypovězena na základě plné moci, která byla udělena. Volal jsem tedy na ČEZ, kde jsem komunikoval s paní, která mi také poskytla podklady, tj. dohoda o plné moci uzavřená mezi společností AZ Energies s.r.o. a PLATFORM ENERGY s.r.o. ze 5. 9. 2018, přihláška k energetické soutěži a dohoda o zastupování z 3.8.2018.
Dokumenty, které jsem obdržel emailem od společnosti ČEZ, jsem nikdy předtím neviděl. Podpis na těchto dokumentech není můj a ani telefonní číslo, které je uvedeno, jako mé kontaktní.
Předpokládám, že dokumenty byly vyplněné cizí osobou.
přihláška k energetické soutěži, dohoda o zastupování
Zrušení zprostředkovatelské smlouvy s Platform energy a zrušení smluv se všemi dodavateli, které firma vysoutěžila.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel se společností neuzavřel zprostředkovatelskou smlouvu a zároveň společnosti neudělil plnou moc pro ukončení smlouvy s původním dodavatelem energií, nebyla společnost oprávněna za spotřebitele původní smlouvu s dodavatelem energií vypovědět. V případě soudního sporu by musela společnost prokázat, že závazek mezi ní a spotřebitelem existuje. Spotřebitelovi doporučujeme, aby se obrátil na původního i na nového dodavatele energií, a informoval je, že společnost nebyla pro uvedené právní jednání zmocněna.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
Přihlášku k energetické soutěži a Dohodu o zastupování evidujeme jako stornovanou, tudíž nám není jasné, jak k této situaci mohlo dojít. Tuto situaci nicméně prověříme a klienta budeme informovat písemně.
S přáním pěkného dne,
Platform Energy s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.