Společnost


ANTALON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3464Reklamace zboží do 14ti dní

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2014, před 11 lety

Jan Krákora

Znění stížnosti

Dobrý den,

v eshopu www.euroking.cz, který provozuje společnost Antalon, s.r.o. jsem zakoupil náhradní šlehací metlu pro tyčový mixér Braun za 404 Kč(č.obj:80042225). Bohužel jsem zjistil, že šlehací metla není vhodná na můj tyčový mixér a využil jsem možnost do 14 dní metlu vrátit. Reklamace byla přijata a nyní jsem dostal info, že mi mohou vystavit dobropis pouze na částku 204, která byla ponížena o administrativní poplatek 200 Kč, který si zavedli do obchodních podmínek. http://www.euroking.cz/obchodni-podminky#reklamacniRad
Mohou toto činit? Vždyť to činí téměř půlka částky za metlu.
Metlu jsem nepoužil, originálně zabalil do kartonového obalu a plastového sáčku, takže nejeví známky použití.
Před zakoupením metly jsem se jich emailem dotazoval, jestli je metla vhodná i pro můj mixér a dostal jsem od nich email, že ano. Na základě této zprávy jsem zboží od nich zakoupil. Chyba tedy není na mé straně.

Děkuji za pomoc.

S pozdravem

Jan Krákora


Produkt

název zboží: WH 5 S PŘÍSLUŠENSTVÍ K MIXÉRU BRAUN cena: 404 Kč s DPH


Požadované řešení

Vrácení 100% částky za zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2014 15:53, před 11 lety

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Využije-li tohoto práva, má povinnost vrátit zboží prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení. Prodávající je povinný vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání v téže lhůtě. Dle § 1831 odst. 2 občanského zákoníku může prodávající po spotřebiteli požadovat pouze úhradu nákladů stanovených občanským zákoníkem (tj. snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti). Pokud navíc spotřebitel uvedl nesplněnou jakost při převzetí, má právo na úhradu nákladů spojených s vrácením zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 08:53, před 11 lety

Spotřebitel nám sdělil, že mu společnost vrátí celou částku neponíženou o administrativní poplatek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.