Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
v eshopu www.euroking.cz, který provozuje společnost Antalon, s.r.o. jsem zakoupil náhradní šlehací metlu pro tyčový mixér Braun za 404 Kč(č.obj:80042225). Bohužel jsem zjistil, že šlehací metla není vhodná na můj tyčový mixér a využil jsem možnost do 14 dní metlu vrátit. Reklamace byla přijata a nyní jsem dostal info, že mi mohou vystavit dobropis pouze na částku 204, která byla ponížena o administrativní poplatek 200 Kč, který si zavedli do obchodních podmínek. http://www.euroking.cz/obchodni-podminky#reklamacniRad
Mohou toto činit? Vždyť to činí téměř půlka částky za metlu.
Metlu jsem nepoužil, originálně zabalil do kartonového obalu a plastového sáčku, takže nejeví známky použití.
Před zakoupením metly jsem se jich emailem dotazoval, jestli je metla vhodná i pro můj mixér a dostal jsem od nich email, že ano. Na základě této zprávy jsem zboží od nich zakoupil. Chyba tedy není na mé straně.
Děkuji za pomoc.
S pozdravem
Jan Krákora
název zboží: WH 5 S PŘÍSLUŠENSTVÍ K MIXÉRU BRAUN cena: 404 Kč s DPH
Vrácení 100% částky za zboží
|
Tweet |
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Využije-li tohoto práva, má povinnost vrátit zboží prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení. Prodávající je povinný vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání v téže lhůtě. Dle § 1831 odst. 2 občanského zákoníku může prodávající po spotřebiteli požadovat pouze úhradu nákladů stanovených občanským zákoníkem (tj. snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti). Pokud navíc spotřebitel uvedl nesplněnou jakost při převzetí, má právo na úhradu nákladů spojených s vrácením zboží.
Spotřebitel nám sdělil, že mu společnost vrátí celou částku neponíženou o administrativní poplatek.