Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 2.8. mi měla být doručena zásilka do parcelshopu na Praze 2. Jelikož se tak nestalo, volala jsem na infolinku, kde mi bylo řečeno, že se stala chyba, slečna se omluvila, prý si v depu nevšimli, že se má zásilka doručit do parcelshopu a stále se tedy nachází v depu v Říčanech. Dobře, nic se neděje, stane se. Jelikož se do této lokality teď nějakou dobu nedostanu, slečna mi změnila parcelshop na prodejnu v Kunraticích s tím, že bude urgentně doručena v pondělí 5.8., což mi přišlo potvrzeno emailem. V pondělí jsem ale obdržela sms, že zásilka je v původním parcelshopu na Praze 2, nicméně v online sledování na webu je uvedeno, že je od včerejšího dne doručena do prodejny v Kunraticích dle plánu, bezva, klaplo to. Ne! Do prodejny jsem se tedy vydala, ale zásilka tam nebyla. Volám opět na infolinku a tam mi bylo řečeno, že se opět stala v depu chyba, zásilka je na Praze 2 a na dotaz, jak je to možné, mi slečna řekla, že "ten parcelshop měl kurýr asi po cestě, tak ji zavezl tam.", že depa nemají kapacity na to situaci napravit a je možné, že se stane, že se zásilka vrátí zpět odesílateli, nicméně že se pokusí změnit zaslání tam, kam zásilka patří, ale nic neslibuje, protože depa nemají kapacity.
To už není ani vtipné. :(
Zásilka by se měla na Praze 2 vyzvednout, odvést do Kunratic, kde měla být už včera. V online sledování zásilek by měly údaje odpovídat skutečnosti, což neodpovídají. Od včera od rána tam stojí, že zásilka je v parcelshopu v Kunraticích, kde ale není a ani nikdy nebyla, takže jsem tam chodila zbytečně. Řešením by také bylo nezaměstnávat neschopné lidi a v případě pochybení je přimět chybu napravit.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.