Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#34640Opakovaná neschopnost doručit zásilku na slrávné místo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2019, před 5 lety

Eva Vítová

Znění stížnosti

Dne 2.8. mi měla být doručena zásilka do parcelshopu na Praze 2. Jelikož se tak nestalo, volala jsem na infolinku, kde mi bylo řečeno, že se stala chyba, slečna se omluvila, prý si v depu nevšimli, že se má zásilka doručit do parcelshopu a stále se tedy nachází v depu v Říčanech. Dobře, nic se neděje, stane se. Jelikož se do této lokality teď nějakou dobu nedostanu, slečna mi změnila parcelshop na prodejnu v Kunraticích s tím, že bude urgentně doručena v pondělí 5.8., což mi přišlo potvrzeno emailem. V pondělí jsem ale obdržela sms, že zásilka je v původním parcelshopu na Praze 2, nicméně v online sledování na webu je uvedeno, že je od včerejšího dne doručena do prodejny v Kunraticích dle plánu, bezva, klaplo to. Ne! Do prodejny jsem se tedy vydala, ale zásilka tam nebyla. Volám opět na infolinku a tam mi bylo řečeno, že se opět stala v depu chyba, zásilka je na Praze 2 a na dotaz, jak je to možné, mi slečna řekla, že "ten parcelshop měl kurýr asi po cestě, tak ji zavezl tam.", že depa nemají kapacity na to situaci napravit a je možné, že se stane, že se zásilka vrátí zpět odesílateli, nicméně že se pokusí změnit zaslání tam, kam zásilka patří, ale nic neslibuje, protože depa nemají kapacity.
To už není ani vtipné. :(


Požadované řešení

Zásilka by se měla na Praze 2 vyzvednout, odvést do Kunratic, kde měla být už včera. V online sledování zásilek by měly údaje odpovídat skutečnosti, což neodpovídají. Od včera od rána tam stojí, že zásilka je v parcelshopu v Kunraticích, kde ale není a ani nikdy nebyla, takže jsem tam chodila zbytečně. Řešením by také bylo nezaměstnávat neschopné lidi a v případě pochybení je přimět chybu napravit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2019 07:31, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2019 22:43, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.