Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
13.6.19 jsem obdržela zboží (kšiltovsku),tentýž den jsem ji vracela přes Českou poštu (pod.č. RR381802008CZ-zásilka byla dodána na adresu GLS Depo59 (Onet digital d.o.-Cool Mango) Dolany u Červených Peček 73 PSČ 28002.Do dnešního dne peníze nevrátily.Na opakované emailové žádosti o vratku mně odpověděli,že žádají o moje bank.údaje. Číslo účtu jsem jim znovu napsala v mez.formátu, ale žádné peníze nepřišly.
Jednalo se o nákup přes e-shop. Firma má reklamu na Instagramu, na soc. sítích, atd.
Dámská kšiltovka-Ponytail (typ 320-314) celk.cena 550,-- Kč
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.