Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den
Koupili jsme automatickou pračku Gorenje a v dobré víře jsme si zaplatili prodloužení záruky na pět let. Bohužel nyní pračka přestala fungovat cca po 4,5 roce a proto jsme zažádali přes Váš portál záruční opravu, s uvedenou závadou „špatné ložisko pracího bubnu“. Když přijel Váš technik, konstatoval, že buben je utržený, a že na tuto závadu se záruka nevztahuje, s doporučením, že si máme koupit novou pračku a nechal si zaplatit 605 Kč za desetiminutovou návštěvu.
Připadá mi to jako tahání peněz z kapes zákazníků.
1. 1000 Kč za prodloužení záruky na 5 let, která nic nezaručuje.
2. 605 Kč za informaci, že záruka neručí za vše ( tuto informaci jste mohli poslat zadarmo e-mailem ).
Jsem zklamán jednáním Vaší firmy a už si rozhodně od Vaší firmy nic nekoupím.
S pozdravem
V. Kašpar
Všechny informace byly v podání záruční opravy.
Měli by jste provést záruční opravu - záruka se vždy vstahuje na celý výrobek a ne na několik vybraných částí.
|
Tweet |
Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li však stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.