Společnost


GORENJE spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34645Nerealizovaná záruční oprava

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2019, před 5 lety

Vlastimil Kašpar

Znění stížnosti

Dobrý den
Koupili jsme automatickou pračku Gorenje a v dobré víře jsme si zaplatili prodloužení záruky na pět let. Bohužel nyní pračka přestala fungovat cca po 4,5 roce a proto jsme zažádali přes Váš portál záruční opravu, s uvedenou závadou „špatné ložisko pracího bubnu“. Když přijel Váš technik, konstatoval, že buben je utržený, a že na tuto závadu se záruka nevztahuje, s doporučením, že si máme koupit novou pračku a nechal si zaplatit 605 Kč za desetiminutovou návštěvu.
Připadá mi to jako tahání peněz z kapes zákazníků.
1. 1000 Kč za prodloužení záruky na 5 let, která nic nezaručuje.
2. 605 Kč za informaci, že záruka neručí za vše ( tuto informaci jste mohli poslat zadarmo e-mailem ).
Jsem zklamán jednáním Vaší firmy a už si rozhodně od Vaší firmy nic nekoupím.
S pozdravem
V. Kašpar


Produkt

Všechny informace byly v podání záruční opravy.


Požadované řešení

Měli by jste provést záruční opravu - záruka se vždy vstahuje na celý výrobek a ne na několik vybraných částí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2019 12:12, před 5 lety

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li však stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 14:34, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.