Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
Čekali jsme s kamarádkou na zastavce autobusu Olomouc hl. n. na spoj Brno → Ostrava s naší cílovou stanicí v Novém Jičině. Schválně jsme si vybrali spoj 7.8. v 19h35 jelikož při rezervaci bylo uvedeno, že se jedná o spoj s obsluhou, je to tam vždy označeno žlutou ikonkou, jelikož jsme se chtěli jestě občerstvit z nabídky občerstvení ve voze. Jenže ve voze jsme se dočkali velice ale opravdu velice nepříjemného řidiče a žádné stevardky nebo stevarda. Situaci jsme na místě neřešili, protože silně pršelo, a byli jsme unavení. Cesta jinak naprosto v pořádku a včas.
Děkuji za odpověď a řešení, František Jedlička
2x cesta autobusem RJ Olomouc → Nový Jičin
Jízdenky dohromady stály 46kč, peníze můžete vrátit nebo nějakou slevu na příští cestu a HLAVNĚ pravdivé informacena internetu při rezervaci.
|
Tweet |
Pokud by nebyl dodržen standard kvality přepravy, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.