Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34648Milná Informace ohledně obsluhy autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2019, před 5 lety

František Jedlička

Znění stížnosti

Dobrý den,
Čekali jsme s kamarádkou na zastavce autobusu Olomouc hl. n. na spoj Brno → Ostrava s naší cílovou stanicí v Novém Jičině. Schválně jsme si vybrali spoj 7.8. v 19h35 jelikož při rezervaci bylo uvedeno, že se jedná o spoj s obsluhou, je to tam vždy označeno žlutou ikonkou, jelikož jsme se chtěli jestě občerstvit z nabídky občerstvení ve voze. Jenže ve voze jsme se dočkali velice ale opravdu velice nepříjemného řidiče a žádné stevardky nebo stevarda. Situaci jsme na místě neřešili, protože silně pršelo, a byli jsme unavení. Cesta jinak naprosto v pořádku a včas.
Děkuji za odpověď a řešení, František Jedlička


Produkt

2x cesta autobusem RJ Olomouc → Nový Jičin


Požadované řešení

Jízdenky dohromady stály 46kč, peníze můžete vrátit nebo nějakou slevu na příští cestu a HLAVNĚ pravdivé informacena internetu při rezervaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2019 11:10, před 5 lety

Pokud by nebyl dodržen standard kvality přepravy, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 14:34, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.