Společnost


DAMAINVEST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:432
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#34649Nedoručení zboží, po odstoupení od smlouvy nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2019, před 5 lety

Věra Pipková

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se na Vás s žádostí, ohledně objednávky na www.vsevakci.cz. Zboží jsem si objednal dne 22. 06. 2019, následně zaplatil bankovním převodem a doposud jsem žádnou zásilku neobdržel. Několikrát jsem posílal dotaz na e-mail: info@vsevakci.cz. Nakonec jsem žádal o vrácení peněz a sdělil, že chci odstoupit od smlouvy, ale odpovědi zní – „zboží doručíme, čekejte“. Na internetových stránkách jsem zjistil, že e-shop vsevakci.cz provozuje DAMAINVEST s.r.o. a e-mail: 876eshop@gmail.cz. Napsal jsem tedy dále dotaz na zjištěný e-mail, ale je nedoručitelný.

Děkuji předem za Vaši pomoc.


Produkt

nevrácení fin. částky ani po odtoupení od smouvy


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, žádost o výmaz osobních údajů z databáze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2019 07:26, před 5 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Tohoto práva může spotřebitel samozřejmě využít i před doručením zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2019 22:43, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.