Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
obracím se na Vás s žádostí, ohledně objednávky na www.vsevakci.cz. Zboží jsem si objednal dne 22. 06. 2019, následně zaplatil bankovním převodem a doposud jsem žádnou zásilku neobdržel. Několikrát jsem posílal dotaz na e-mail: info@vsevakci.cz. Nakonec jsem žádal o vrácení peněz a sdělil, že chci odstoupit od smlouvy, ale odpovědi zní – „zboží doručíme, čekejte“. Na internetových stránkách jsem zjistil, že e-shop vsevakci.cz provozuje DAMAINVEST s.r.o. a e-mail: 876eshop@gmail.cz. Napsal jsem tedy dále dotaz na zjištěný e-mail, ale je nedoručitelný.
Děkuji předem za Vaši pomoc.
nevrácení fin. částky ani po odtoupení od smouvy
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, žádost o výmaz osobních údajů z databáze.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Tohoto práva může spotřebitel samozřejmě využít i před doručením zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.