Počet nahlášených stížností: | 37 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vymáhání dluhu ani nevím za co. Nic jsem si od této společnosti neobjednala aspoň o tom nemám ponětí a za co vůbec mám zaplatit jsem se do teď nedozvěděla.
Chci abych tahle společnost nic po mně nezadala. Nezaplatím za nic co jsem nedostala nebo o tom vůbec nic nevím.
|
Tweet |
Pokud chce společnost vymáhat jakoukoliv částku, měla by prokázat existenci dluhu co do důvodu a výše. Právním důvodem existence dluhu je zpravidla uzavřená smlouva, kterou by se spotřebitelka zavázala k určitému plnění a toto plnění obdržela. V daném případě by tedy společnost, která částku požaduje, měla prokázat, že spotřebitelka skutečně uzavřela smlouvu a bylo ji doručeno zboží. Bez toho, aby došlo k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, společnost není oprávněna částku vymáhat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Paní Dominika Šestáková si u společnosti Courlux objednala celkem 5 různých produktů (pleťový krém, dámské ponožky - dva typy podle materiálu, spodní prádlo, bižuterii). Všechny objednávky byly provedeny po internetu, buďto přímo z webových stránek firmy Courlux: www.courlux.com/cz, a nebo z různých reklamních kampaní na facebooku. Všechny objednávky tohoto typu si iniciuje klient sám, objedná si proto, že o inzerované produkty má zájem ON. Paní Šestáková u všech objednávek zcela dobrovolně uvedla své jméno a doručovací adresu, dále také telefonní číslo a emailovou adresu. Tyto údaje se u všech objednávek shodují. Z důvodů Ochrany osobních údajů zde nemůžete tyto údaje, které firmě Courlux za účelem doručení objednaného zboží ona poskytla, zveřejnit. Dále má firma Courlux k dispozici také IP adresy, ze kterých byly tyto objednávky odeslány. Je s podivem, že o žádné z těchto objednávek neví, tedy tvrdí, že o nich neví. Zde zasíláme přehled zboží, které jí bylo na uvedenou doručovací adresu zasláno, a které ve všech uvedených případech nikdy nezaplatila!
1.) Visage d'Or - pleťový krém, zákaznické číslo: 74685830692, nezaplatila poštovné za úvodní zásilku s krémem ve výši 89 Kč, ani po opakovaných upomínkách ze strany firmy Courlux. Proto byla její pohledávka předána na inkasní kancelář Intrum za účelem vymáhání, a to již dne 24. 4. 2019. Stav pohledávky: NEZAPLACENO.
2.) Bijoux by Courlux - bižuterie, zákaznické číslo: 74438030004, nezaplatila za úvodní zásilku s bižuterií ve výši 148 Kč, ani po opakovaných upomínkách ze strany firmy Courlux. Proto byla její pohledávka předána na inkasní kancelář Intrum za účelem vymáhání, a to již dne 15. 5. 2019. Stav pohledávky: NEZAPLACENO.
3.) Lady Socks by Courlux - dámské ponožky bavlněné, zákaznické číslo: 74862014573, nezaplatila za zásilku s se 3 páry ponožek ve výši 386 Kč, ani po opakovaných upomínkách ze strany firmy Courlux. Proto byla její pohledávka předána na inkasní kancelář Intrum za účelem vymáhání, a to již dne 12. 6. 2019. Stav pohledávky: NEZAPLACENO.
Jak je z výše uvedeného patrné, je paní Dominika Šestáková chronický neplatič, a svými lživými stížnostmi poškozuje dobré jméno firmy Courlux, která na její adresu v dobré víře, zaslala uvedené zboží, bez požadavku předchozí platby, ale v očekávání úhrady zboží po jeho doručení na straně paní Šestákové. K těmto úhradám však bohužel nedošlo!
Všichni zákazníci firmy Courlux mají k dispozici zákaznický servis v České republice, kde mohou vyřídit veškeré svoje požadavky. Zákaznický servis je možné kontaktovat telefonicky v pracovních dnech na čísle: 283 08 08 17, na e-mailové adrese: cz@courlux.com, nebo online na webových stránkách firmy: www.courlux.com.
Paní Šestáková žádnou možnost nevyužila, náš zákaznický servis nikdy nekontaktovala.
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla na vyjádření společnosti reagovat.
Dobrý den,ano napsala jsem si ku každej z týchto veci svoje jméno a adresu, ale kromě ponožek v schránce jsem nenašla nic žádnou kosmetiku,spodní prádlo a ani bižuterii. Proto to nechci platit.
Děkuji Šestáková Dominika
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.