Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň, zaplatila som pobyt pre dvoch v hoteli Jef v Česko-Saském Švýcarsku- pobyt 5dní/4noci (zaplatené: dňa 06.03.2019 =3499Kč=).Pobyt bol objednaný na termín 21.7.-25.7.2019 a bol mi vygenerovaný voucher kód: 3301-3876753731261, ktorý som poslala do hotela a hotel mi rezerváciu potvrdil. V júni mi prišiel e-mail o insolvencii firmy Jarea a oznámenie, že rezervácia je neplatná a pobyt si musíme znova zaplatiť. Keďže sme na pobyt chceli ísť, pobyt sme si zaplatili znova priamo v hoteli. Žiadam však vrátiť peniaze, ktoré sme zaplatením voucheru poskytli spoločnosti Jarea, ktorá ich mala preposlať do hotela.
pobyt na 5 dnu/4 noci pro dve osoby v hoteli Jef v Česko-Saskom Švajčiarsku
vrátiť peniaze za zaplatený voucher, ktorý sme nevyužili, nakoľko spoločnosť Jarea peniaze do hotela neposlala.
|
Tweet |
Dne 18. 7. 2019 bylo rozhodnuto o úpadku společnosti a o prohlášení konkursu na její majetek. Všichni věřitelé společnosti mohou své pohledávky nyní uplatňovat pouze v insolvenčním řízení a to jejich přihlášením (přihlášku pohledávky a pokyny pro její vyplnění je možné vyhledat na webové adrese https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR). Přihlásit svou pohledávku lze do 18. 9. 2019.
Jelikož se spotřebitelka může aktuálně domáhat svého nároku pouze v insolvenčním řízení, stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.