Společnost


ABC Data s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3466Nepřijmutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2014, před 11 lety

Martin Hajšman

Znění stížnosti

Zakoupil jsem v bazaru zboží - grafickou kartu. Ke zboží byl přiložen doklad o nákupu z 2.4.2012 ve společnosti ABC data panem JT. Na zboží byla poskytnuta záruka 36 měsíců. Zboží se pokazilo a je nefunkční. Chci uplatnit záruku u společnosti ABC data, avšak ta mě odmítá s odkazem, že nejsem jejich zákazník. V jejich obchodních podmínkách jsem nic takového nenašel a ani vedoucí servisu mě nedokázala upřesnit, kde v jejich dokumentech je toto ustanovení obsaženo. Přesto přijmutí reklamace i nadále odmítla.


Produkt

Grafická karta MSI R7970-2PMD3GD5/OC


Požadované řešení

Přijetí do reklamace, korektní posouzení reklamovaného zboží, oprava.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2014 14:31, před 11 lety

Záruka na zboží je poskytována kupujícímu, nevázne na věci. Z tohoto důvodu převodem vlastnictví věci nepřechází práva z odpovědnosti za vady na nového nabyvatele. Předchozí vlastník by musel novému nabyvateli práva ze záruky postoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 13:35, před 10 lety

Společnost ABC Data s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.