Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34664Vymáhání dlužné částky za neprevzatou zasilku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2019, před 5 lety

Florine Nguyenová

Znění stížnosti

Dobry den,tato firma mi podvodne poslala jeden holici strojek,za ktery jsem zaplatila a posleze mi zacli chodit dalsi balicky. Jeden dalsi jsem prevzala,nevedela jsem,co to je a nasledne zaplatila,byly to ziletky. Volala jsem jim,ze zadny ziletky nechci,ze jsem si nic neobjednala. Pote mi zase prisel balicek,ktery jsem uz neprevzala. A dodnes me neustale urguji k zaplaceni pohledavky 578,-.


Produkt

Holici strojek a ziletky


Požadované řešení

Prosim o smazani dluhu,jelikož jsem si posledni zasilku neprevzala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2019 09:59, před 5 lety

Pokud společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebitelce doporučujeme, aby společnost vyzvala, aby jí doložila uzavření smlouvy, a aby dále prokázala, že zboží kupujícímu skutečně doručila. Pokud společnost zboží nedodala nebo pokud dokonce nebyla kupní smlouva uzavřena, není společnost oprávněna žádat zaplacení údajného dluhu.

Kupující by měl dále písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 22:47, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.