Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,tato firma mi podvodne poslala jeden holici strojek,za ktery jsem zaplatila a posleze mi zacli chodit dalsi balicky. Jeden dalsi jsem prevzala,nevedela jsem,co to je a nasledne zaplatila,byly to ziletky. Volala jsem jim,ze zadny ziletky nechci,ze jsem si nic neobjednala. Pote mi zase prisel balicek,ktery jsem uz neprevzala. A dodnes me neustale urguji k zaplaceni pohledavky 578,-.
Holici strojek a ziletky
Prosim o smazani dluhu,jelikož jsem si posledni zasilku neprevzala.
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebitelce doporučujeme, aby společnost vyzvala, aby jí doložila uzavření smlouvy, a aby dále prokázala, že zboží kupujícímu skutečně doručila. Pokud společnost zboží nedodala nebo pokud dokonce nebyla kupní smlouva uzavřena, není společnost oprávněna žádat zaplacení údajného dluhu.
Kupující by měl dále písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.