Společnost


Ticketlive PRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#34665Vrácení vstupného za zrušenou akci (Tři oříšky pro Popelku)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2019, před 5 lety

Petra Pešková

Znění stížnosti

Přidávám se k poškozeným, kteří čekají na vrácení vstupného ze zrušeného muzikálu Tři oříšky pro Popelku.
Jednání TicketLivu je nekorektní a uhýbavé.
Zajímá mě hlavně postup řešení!!!
TicketLive stále opakuje, že čeká na finanční částku na vyplácení pohledávek od pořadatele. Všichni poškození ale tušíme, že toto ani nikdy nenastane. Zajímá nás tedy, co dál!!
Jaký je další postup řešení v případě, že pořadatel částku na pohledávky nezašle. To všichni poškození své peníze již neuvidí!!
Dále bych ráda připomněla, že společnost TicketLive je jistě pro takové případy pojištěna jako jiné portály, které peníze zpět vrací.
Nutno podotknout, že celková částka ze zrušených představení muzikálu přesahuje statisíce korun.
Děkuji za pomoc při řešení tohoto problému.


Produkt

Zrušení muzikálu Tři oříšky pro Popelku - vrácení pohledávek.


Požadované řešení

postup při řešení - cíl: vrácení pohledávek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2019 11:23, před 5 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Případnou žalobu musí spotřebitel podat na pořadatele akce, portál, který prodej zprostředkuje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.8.2019 12:51, před 5 lety

Dobrý den,

přesně jak se můžete dočíst v našich Všeobecných obchodních podmínkách, naše společnost pouze zprostředkovává vydání vstupenek. Vyplácení závisí na pořadateli. V tuto chvíli se s pořadatelem řeší určité administrativní kroky k tomu, aby nám poskytl částku k vyplácení.

Samozřejmě nás tato situace velmi mrzí a děláme vše pro to, aby došlo k dořešení toho problému v co možná nejkratší době.

Děkujeme, tým Ticketlive

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2019 06:03, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 09:31, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.