Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, 2. 6. 2014 /číslo 0100286482/ jsem na stránkách ČEZ Distribuce podal žádost na vyjádření k existenci sítí v katastrálním území Hůrka, obec Jeseník nad Odrou, okres Nový Jičín, kde chceme stavět rodinný dům. Přišlo nám od vás teď vyjádření na úplně jiné území a to parcelu 258 v Jeseníku nad Odrou, což je jiná vesnice a je to pro nás tedy naprosto nepoužitelné.
Když jsem se snažil toto urgovat mailem, tak mně přišla odpověď, jako by se nic nedělo, že můj dotaz je zaregistrován a že že do dalších 30-ti dnů dostanu vyjádření. Nikde ani slovo omluvy a žádná reakce na tuto situaci, což považuji za neomalenost.
Prosím o sjednání nápravy ve věci a vyřízení mé žádosti co nejdříve a předání této stížnosti nadřízenému toho, kdo se na tomto podílel a způsobil mně velké zdržení stavby a s tímto způsobené finanční ztráty.
Děkuji a přeji hezký den
Mgr. Josef Petera
z.č. 0011832628
dnešní mail:
Dobrý den,
Vaše žádost o Sdělení o existenci sítí u společnosti ČEZ ICT Services, a. s., pod číslem 0200213998 byla předána ke zpracování. Váš požadavek bude vyřízen v zákonné lhůtě 30 dní ode dne přijetí žádosti.
Pokud ještě nejste uživatelem ČEZ ON-LINE, zaregistrujte se na www.cez.cz/cezonline a řešte své požadavky týkající se odběru elektřiny jednoduše a online z pohodlí Vašeho domova.
S pozdravem
ČEZ ICT Services, a. s.
Praha 4, Duhová 1531/3, PSČ 140 53
sjednání nápravy - vyřízení žádosti a omluva
|
Tweet |
Dle zákona má společnost na vyřízení žádosti lhůtu 30 dnů. Vzhledem k faktu, že tato lhůta ještě neuplynula, neporušila společnost žádnou zákonnou povinnost.
Společnost ČEZ Distribuce, a. s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.