Společnost


Nej.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#34672Neoprávněně naúčtovaný poplatek za ukončení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2019, před 5 lety

Karel Lysek

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dle dodatku ke smlouvě číslo 3010068211 ze dne 12.6.2019 měla být součástí kompletní nabídka všech kanálů kabelové televize po dobu jednoho měsíce. Dle popsaného postupu pro ladění kanálů se ovšem tyto nepodařilo naladit a službu jsem nemohl plnohodnotně využívat. Po telefonní komunikaci s pobočkou v Třinci nakonec navštívil dne 17.6.2019 technik který provedl odstranění stínění pro příjem televizního signálu. Služba všech kanálů zdarma po dobu jednoho měsíce skončila 10.7.2019 a tedy byla užívána pouze 22 dnů. Při sjednávání smlouvy jsem byl údajně upozorněn na nabídku HD kanálů. S tímto mohu souhlasit pouze v obecné rovině ale určitě není předmětem podrobné vyjmenování všech kanálů které je překryto nabídkou zdarma po dobu 1 měsíce.
Z těchto dvou důvodů nesouhlasím s naúčtováním poplatku za předčasné ukončení smlouvy.

S pozdravem
Karel Lysek
Máchova 638 739 61 Třinec
tel. 777171159


Produkt

Dodatek ke smlouvě SO05 - 01122018 číslo smlouvy 3010068211


Požadované řešení

Nej.cz s.r.o. nesplnila všechny podmínky smlouvy úplně a tedy podávám odvolání proti naúčtování poplatku v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2019 12:25, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

V případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, ať již výpovědí, nebo dohodou smluvních stran, může společnost požadovat uhrazení náhrady, která nesmí být v případě smlouvy uzavřené se spotřebitelem vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a výši úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 22:10, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.