Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#34678Klamání spotřebitele - neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2019, před 5 lety

Bořivoj Vodička

Znění stížnosti

Na internetových stránkách je u některých výrobků výrazně napsáno "doprava zdarma" a následně když výrobek objednáte, tak je připočtena cena 45,- Kč.
Tato informace není takto zvýrazněna u všech výrobků. Prodejce připočtení ceny odůvodňuje informací nahoře na internetové stránce v zeleném pruhu která začíná slovy "využij dopravu zdarma...." Tento text v zeleném pruhu je napsán vždy při otevření stránek Alza cz. Ještě před výběrem zboží.
Vyberu-li si zboží kde u výrobku není napsáno "doprava zdarma" je tento zelený pruh s textem "využij dopravu zdarma..." také. Z výše uvedeného se domnívám, že je-li u samotného výrobku napsáno "doprava zdarma" a přitom se na tuto informaci vztahují podmínky uvedené pro všechny výrobky v zeleném pruhu nahoře internetových stránek, jedná se o matení, klamání, podvod na spotřebitele.


Produkt

Počkejte na SMS / e-mail s informací o tom, že si pro zboží můžete přijít. Vaší objednávku 189498108 nebo její část převážíme na prodejnu. Očekávaný termín doručení je čtvrtek 08.08. od 17:30. Sledovat stav Stáhnout fakturu Produkt Ks Stav produktu Cena bez DPH Cena s DPH Product picture Stojan THE ROCK Stojan na slunečník (BUTL0015) 1 Připravujeme 983,47 Kč 1 190,00 Kč Product picture Doručení na prodejnu - Karlovy Vary (SL190q) 1 OK 37,19 Kč 45,00 Kč


Požadované řešení

Zabránit Alza cz s podobnými praktikami, popř. mi vrátit 45,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2019 12:41, před 5 lety

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Doporučujeme vytvořit i kopii stránky, pro případ, že by byl její obsah později upraven prodejcem. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Nepodaří-li se spor o vrácení přepravného vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2019 17:21, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.