Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Váš systém je absolutně mimo mísu, v soukromé sféře by Vás s tímto přístupem čekal krach do 3 měsíců! jak je možné, že doručovatel nemá firemní telefon, aby Vám z něj zavolal?! jak je možné, že infolinka nemá možnost předat zprávu na pobočku či jinak řidiči?! Jak je možné, že si při objednávání nahlásíte dopředu termín doručení na určité datum s poznámkou, že nejste doma, a Vy to i přesto doručíte v jiný den??!! Jsem taky člověk a mám pochopení ale toto je moc, jak je možné, že dopis s fialovým pruhem předáte cizímu člověku?! jak je možné, že jste tak absolutně arogantní a nafoukaní?!
Nejvyšší čas Vás zrušit nebo začít řídit opravdu jako firmu! Jste obyčejní darmožrouti, necháte se zaplatit za službu, kterou nevykonáte - viz případy nedoručení zásilky a jen ji vyhodíte na pobočce - ať si blbec dojde sám, že jo?! toto byla moje poslední objednávka u této ´´instituce, vhodnější termín je spíš ústav, naprosto a příšerně neschopný managment!
nazdar Vy Česká Pišto!
doručování zásilek
současný systém, umožňuje doručovatelům se neobtěžovat s doručováním a prostě vše vysypat na pobočce - řešení je jednoduché, plaťte je od úkolu, ne od hodin. Další řešení, zavřete krám, zhasněte a táhněte. česká pošta jako státní podnik má managment se spoustou výhod a solidními platy, k čemu tam jste? takhle pracovat já, tak jsem do týdne bez práce...a to jsem také manager- v Automotive. Jste banda neschopných darmožroutů!
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman