Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes mi přišla nevyžádaná zásilka ze společnosti helvetia apotheke. Balíček jsem si dříve nevyzvedla, protože jsem o něj neměla zájem a ani jsem si jej neobjednala jenže za asi 14 dní mi balíček nechal dopravce u sousedky, která o ničem nevěděla a převzala jej. Uvnitř údajného balíčku zdarma jsem našla fakturu na 598,00 kč, kterou nemám v úmyslu uhradit. Mohu balíček vrátit na adresu odesilatele bez toho, aby po mě byla částka zpětně vymáhána. Zároveň bych chtěla požádat o vymyzání kontaktu na mne z datebáze společnosti.
Marie Brosingerová
Dárkové balení energie -SuperVital Q10+ 499 kč a Olive oil Face & Hand cream, poštovné a balné 99 kč
Mohu balíček vrátit na adresu odesilatele bez toho, aby po mě byla částka zpětně vymáhána. Zároveň bych chtěla požádat o vymyzání kontaktu na mne z datebáze společnosti.
Marie Brosingerová
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
Vážená paní Brosingerová,
s tímto požadavkem se stačilo obrátit na naše zákaznické oddělení.
Na Vašem zákaznickém účtu, je již několik vrácených zásilek, pokud o balíčky nemáte zájem, stačí do telefonu sdělit, že nic nechcete, obě strany si tak ušetří náklady na expedici balíčků a poštovné.
S cenou a odesláním muselo být souhlaseno, jinak bychom balíček nemohli zaslat, pokud máte pochybnosti, objednávkový hovor můžeme nechat vyhledat a zaslat Vám ho, pokud poskytnete emailovou adresu.
V případě nezájmu o balíček nám ho zašlete zpět na adresu našeho zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Protokol o vyjmutí Vašich údajů z aktivní zákaznické databáze zasíláme v příloze.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
P.O. Box 49, 28002 Kolín 2
tel.: 234 099 888
e-mail: info.cz@helvetia-dm.com
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.