Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#3469Naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2014, před 10 lety

Robert Neubauer

Znění stížnosti

Dobrý den,
řeším se společností T-mobil to, že mi, podle mého názoru, neoprávněně naúčtovali "náklady na písemnou upomínku" a "náklady na 2.písemnou upomínku". To vše v celkové výši 310,- Kč. Ve skutečnosti jde o to, že jsem jejich fakturu neobdržel poštou a tedy ani nemohl zaplatit. Jakmile jsem dostal 1. upomínku, ihned , následující den po obdržení jsem ji zaplatil. Tyto skutečnosti jsem též nahlásil společnosti T-mobile.
Nicméně mi to nebylo nic platné, částku "nákladů" po mě stejně vymáhají ač jsem jim ve třech dopisech popsal, že chyba je na jejich straně, jelikož mi jejich fakturu nebyli schopni doručit. Navíc mi vyhrožují uveřejněním v systému neplatičů SOLUS. Mám za to, že nemohou pokutovat člověka za to , že Česká pošta ne vždy doručí dopis. To mohou, ale jen v případě, že se jedná o dopis doporučený a tedy prokazatelně doručený. To ale není tento případ. Na mé 3 dopisy reagovali vždy stejně s odkazem na jejich obchodní podmínky a s tím, že je to takto nastavený systém a nedá se s tím nic dělat. Podle mě je to jen arogance moci.


Produkt

T-mobile mobilní internet 30GB - tel.č.604 369 710


Požadované řešení

Jako řešení požaduji aby společnost T-mobile upustila od vymáhání zaplacení neoprávněného poplatku ve výši 310,- Kč a stáhla uvedení mého jména v registru neplatičů SOLUS


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2014 15:59, před 10 lety

Podnikatel je povinen provést vyúčtování ve stanovené formě. Pokud společnost doručuje vyúčtování v písemné formě, měla by prokázat, že vyúčtování odeslala. Bez řádně doručeného vyúčtování spotřebitel nezná výši plnění, které je povinen hradit. Pokud chyba vznikla prokazatelně na straně Česká pošty, je možné požadovat náhradu škody po ČP.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 09:15, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.