Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
řeším se společností T-mobil to, že mi, podle mého názoru, neoprávněně naúčtovali "náklady na písemnou upomínku" a "náklady na 2.písemnou upomínku". To vše v celkové výši 310,- Kč. Ve skutečnosti jde o to, že jsem jejich fakturu neobdržel poštou a tedy ani nemohl zaplatit. Jakmile jsem dostal 1. upomínku, ihned , následující den po obdržení jsem ji zaplatil. Tyto skutečnosti jsem též nahlásil společnosti T-mobile.
Nicméně mi to nebylo nic platné, částku "nákladů" po mě stejně vymáhají ač jsem jim ve třech dopisech popsal, že chyba je na jejich straně, jelikož mi jejich fakturu nebyli schopni doručit. Navíc mi vyhrožují uveřejněním v systému neplatičů SOLUS. Mám za to, že nemohou pokutovat člověka za to , že Česká pošta ne vždy doručí dopis. To mohou, ale jen v případě, že se jedná o dopis doporučený a tedy prokazatelně doručený. To ale není tento případ. Na mé 3 dopisy reagovali vždy stejně s odkazem na jejich obchodní podmínky a s tím, že je to takto nastavený systém a nedá se s tím nic dělat. Podle mě je to jen arogance moci.
T-mobile mobilní internet 30GB - tel.č.604 369 710
Jako řešení požaduji aby společnost T-mobile upustila od vymáhání zaplacení neoprávněného poplatku ve výši 310,- Kč a stáhla uvedení mého jména v registru neplatičů SOLUS
|
Tweet |
Podnikatel je povinen provést vyúčtování ve stanovené formě. Pokud společnost doručuje vyúčtování v písemné formě, měla by prokázat, že vyúčtování odeslala. Bez řádně doručeného vyúčtování spotřebitel nezná výši plnění, které je povinen hradit. Pokud chyba vznikla prokazatelně na straně Česká pošty, je možné požadovat náhradu škody po ČP.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.