Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#34698Vyplacení částky rozpočtem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2019, před 5 lety

Petr Řehoř

Znění stížnosti

Došlo vinou druhé osoby k poškození předního nárazníků na mém voze. Jelikož se jedná o plastový díl není možná jeho oprava, pouze výměna za nový. S tím související lakování, různý materiál a práce. Cena za opravu je vyčíslena 29 340,-. Částka zatím nebyla vyplacena, snažím se s pojišťovnou dohodnout, ale bezúspěšně, proto se na Vás obracím. Zasílám jsem do pojišťovny cenu samostatného nárazníku, kterou jsem obdržel přímo od originálních BMW servisů, kde je cena okolo 20 000,- Ani to pojišťovna neakceptuje. Prosím o radu jak dále postupovat, aby mi vyplatili celou částku, a ne tu, která je aktuálně nabízena, jelikož mi to nepokryje náklady za poškozený nárazník. Samozřejmě nejsem viníkem, tudíž to jde z povinného ručení člověka, který mě poškodil.

Děkuji,
Rehor


Produkt

číslo události u pojišťovny: 2019103625


Požadované řešení

Rád bych, aby pojišťovna vyplatila částku, která pokryje opravu. Aktuální nabízená částka ji nepokrývá. Jedná se o výplatu rozpočtem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 10:01, před 5 lety

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zkrácení pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zkráceno. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné dohledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebiteli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 22:09, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.