Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Došlo vinou druhé osoby k poškození předního nárazníků na mém voze. Jelikož se jedná o plastový díl není možná jeho oprava, pouze výměna za nový. S tím související lakování, různý materiál a práce. Cena za opravu je vyčíslena 29 340,-. Částka zatím nebyla vyplacena, snažím se s pojišťovnou dohodnout, ale bezúspěšně, proto se na Vás obracím. Zasílám jsem do pojišťovny cenu samostatného nárazníku, kterou jsem obdržel přímo od originálních BMW servisů, kde je cena okolo 20 000,- Ani to pojišťovna neakceptuje. Prosím o radu jak dále postupovat, aby mi vyplatili celou částku, a ne tu, která je aktuálně nabízena, jelikož mi to nepokryje náklady za poškozený nárazník. Samozřejmě nejsem viníkem, tudíž to jde z povinného ručení člověka, který mě poškodil.
Děkuji,
Rehor
číslo události u pojišťovny: 2019103625
Rád bych, aby pojišťovna vyplatila částku, která pokryje opravu. Aktuální nabízená částka ji nepokrývá. Jedná se o výplatu rozpočtem.
|
Tweet |
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zkrácení pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zkráceno. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné dohledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebiteli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.