Společnost


Jaromír Končický

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3470Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 29 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2014, před 11 lety

Dana Pazderová

Znění stížnosti

Dobrý den na objednané a zaplacené zboží jsem dostala čísla voucherů
Voucher č. 140509-214042 flexibilní hadice Xhose- 15m
Voucher č. 140509-565487 2 ks pánských boxerek velikost XXL
Osobní odběr Koněvova 142/1603 Praha 3

zboží jsem zaplatila 9.5.2014 a dosud nepřišlo vyrozumění, že si ho mohu vyzvednout v Praze, Tel.číslo i mejlovou adresu mají k dispozici. Požadované částky šly z účtu xxxx/0600 a to 339,-Kč a 199,-Kč. Ani na druhou urgenci kterou jsem poslala na info@slevyjakokrava.cz s tím, jestli jsem neudělala někde chybu já nebo oni nikdo nereagoval-vůbec nekomunikují. Předem děkuji za jakoukoliv informaci.
Pazderová Dana


Požadované řešení

Zjistit kde se stala chyba a popřípadě tuto chybu napravit, jedna nebo druhá strana. Když nereagují tak nevím u koho je to špatné. Jestliže jsem omylem poslala peníze někam jinam tak bych je poslala opět na správný účet( i když jsem to kontrolovala ).V případě kdy dodavateli došlo zboží tak poslat peníze zpět na moji banku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 11:07, před 11 lety

V případech, kdy dojde ke koupi přes slevový portál, je nutné rozlišovat, kdo má poskytnout plnění. Byla-li již uhrazena cena, je slevový portál obvykle povinný dodat voucher, který by měl být následně uplatněn u dodavatele. Ten je poté odpovědný za dodávku zboží nebo poskytnutí služeb.
Pokud již došlo k prodlení s plněním a nebylo-li dodáno ani po výzvě a stanovení přiměřené dodatečné lhůty, má kupující nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2015 16:29, před 10 lety

Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Jestliže spotřebitel od smlouvy odstoupil a nebylo mu vráceno plnění, je třeba nárok uplatnit v soudním řízení, vhodné je právní zastoupení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.