Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den na objednané a zaplacené zboží jsem dostala čísla voucherů
Voucher č. 140509-214042 flexibilní hadice Xhose- 15m
Voucher č. 140509-565487 2 ks pánských boxerek velikost XXL
Osobní odběr Koněvova 142/1603 Praha 3
zboží jsem zaplatila 9.5.2014 a dosud nepřišlo vyrozumění, že si ho mohu vyzvednout v Praze, Tel.číslo i mejlovou adresu mají k dispozici. Požadované částky šly z účtu xxxx/0600 a to 339,-Kč a 199,-Kč. Ani na druhou urgenci kterou jsem poslala na info@slevyjakokrava.cz s tím, jestli jsem neudělala někde chybu já nebo oni nikdo nereagoval-vůbec nekomunikují. Předem děkuji za jakoukoliv informaci.
Pazderová Dana
Zjistit kde se stala chyba a popřípadě tuto chybu napravit, jedna nebo druhá strana. Když nereagují tak nevím u koho je to špatné. Jestliže jsem omylem poslala peníze někam jinam tak bych je poslala opět na správný účet( i když jsem to kontrolovala ).V případě kdy dodavateli došlo zboží tak poslat peníze zpět na moji banku.
|
Tweet |
V případech, kdy dojde ke koupi přes slevový portál, je nutné rozlišovat, kdo má poskytnout plnění. Byla-li již uhrazena cena, je slevový portál obvykle povinný dodat voucher, který by měl být následně uplatněn u dodavatele. Ten je poté odpovědný za dodávku zboží nebo poskytnutí služeb.
Pokud již došlo k prodlení s plněním a nebylo-li dodáno ani po výzvě a stanovení přiměřené dodatečné lhůty, má kupující nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku.
Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Jestliže spotřebitel od smlouvy odstoupil a nebylo mu vráceno plnění, je třeba nárok uplatnit v soudním řízení, vhodné je právní zastoupení.