Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Kurýr ktery rozvazi budejc a okolí mi dorucoval balicek za 1700 Kč . uz zaplaceny. Prvně prisel balíček úplně rozbity ,po reklamaci kdyz kurýr vezl balík znovu podepsal sam predavaci papír a balík nechal u branky,no samozdrejme ho nekdo ukradl. Stěžoval jsem jo a on musel zaplatit akodu 1700 Kč. Ted cekam uz týden na balík.nejdřív ten samy kurýr napsal ze sem mu tekla ze si balík vyzvednu v depu (10kg krabice,takže těžko) volala jsem na infolinku tak se omluvily a ze balicek ve středu dorazí .. A nic .. Přišel email ze balik nedoruci ale ze zpoždění neni jejoch zavinění..ze balík dorazi dnes..a dnes? Nic! Balik prej zustal na depu ! Takže se den ***** jen mstí ze dlstal trest a musel zaplatit 1 700 Kč..fakt akvelej podnik !
Poprvé klo o kojeneckou výživu ,podruhé o krmivo pro zvířata
Pan kurýr by mel dostat proskoleni,strzeni platu a kazenskej trest! A samozdrejme by mel balíky dovážet včas a ne se mstít za své pracovni chyby!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebiteli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.