Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 30.1.2014 jsem zakoupil telefon HTC One u společnosti T-Mobile se sídlem prodejny v Lounech. Po 5 měsíčním běžném používání, nošení v ochraném pouzdře telefon zkrátka zhasl a již nešel spustit, původně jsem myslel, že je to baterie tak jsem ho dva dny nabíjel. Bohužel stále nic, tak jsem telefon donesl do T-Mobilu a žádal reklamaci, byl sepsán protokol a telefon odeslán. Po 3 týdnech se mi ozval T-Mobile, že by oprava stála 6.000 Kč, jelikož se do telefonu někdo NEODBORNĚ dostával. Nic takového se za 5 měsíců nestalo. Mám fotky telefonu před tím, než jsem ho vůbec někam donesl. Zpět se mi vrátily fotky přístroje který byl uvnitř poškrábaný,ulomené částice na základní desce apod. S telefonem nebylo nic, krom toho, že nešel zapnout. Telefon v hodnotě 16.000 se náhle vyšplhal na hodnotu 22.000 jen díky neodbornosti servisu. Proto nemám v plánu s reklamací souhlasit a ani nevyzvedávat můj telefon, jelikož jsem ho do T-Mobilu nenesl uvnitř poškozený! Jelikož pochybuji, že se to samo poškodí při běžném používání. Telefon měl minimální kosmetické vady, zkrátka byl jako nový. Co ještě mohu udělat? ČOI bohužel nemá dostatečné pravomoci. Soudní znalec, kterého platí T-Mobile nevím jestli k něčemu bude. Předem děkuji za odpověď.
HTC One, S/N SH39FW901242
Chtěl bych především spravedlnost. Telefon jsem si vyfotil právě z tohoto důvodu. Servis mi totiž poskytl fotky pouze rozebraného a již poškozeného telefonu. Video ani fotky v průběhu nejsou. Chci svůj telefon, který uvnitř 100% nebyl poškozený, jelikož se do něho NIKDO NIKDY nedostával, pouze nešel zapnout. Chci proto vyměnit zboží a nebo odstoupit od kupní smlouvy. Nehodlám platit za chyby servisních techniků.
|
Tweet |
Byla-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, měl by prodávající prokázat, že věc při převzetí vadná nebyla, jinak se předpokládá opak. Pokud došlo ke škodě na mobilním telefonu v době, kdy byl předmětem závazku prodávajícího, odpovídá prodávající spotřebiteli za takto vzniklou škodu dle § 2944 občanského zákoníku, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.