Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#3471HTC One - Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 16 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2014, před 11 lety

Jakub Jankovský

Znění stížnosti

Dobrý den, 30.1.2014 jsem zakoupil telefon HTC One u společnosti T-Mobile se sídlem prodejny v Lounech. Po 5 měsíčním běžném používání, nošení v ochraném pouzdře telefon zkrátka zhasl a již nešel spustit, původně jsem myslel, že je to baterie tak jsem ho dva dny nabíjel. Bohužel stále nic, tak jsem telefon donesl do T-Mobilu a žádal reklamaci, byl sepsán protokol a telefon odeslán. Po 3 týdnech se mi ozval T-Mobile, že by oprava stála 6.000 Kč, jelikož se do telefonu někdo NEODBORNĚ dostával. Nic takového se za 5 měsíců nestalo. Mám fotky telefonu před tím, než jsem ho vůbec někam donesl. Zpět se mi vrátily fotky přístroje který byl uvnitř poškrábaný,ulomené částice na základní desce apod. S telefonem nebylo nic, krom toho, že nešel zapnout. Telefon v hodnotě 16.000 se náhle vyšplhal na hodnotu 22.000 jen díky neodbornosti servisu. Proto nemám v plánu s reklamací souhlasit a ani nevyzvedávat můj telefon, jelikož jsem ho do T-Mobilu nenesl uvnitř poškozený! Jelikož pochybuji, že se to samo poškodí při běžném používání. Telefon měl minimální kosmetické vady, zkrátka byl jako nový. Co ještě mohu udělat? ČOI bohužel nemá dostatečné pravomoci. Soudní znalec, kterého platí T-Mobile nevím jestli k něčemu bude. Předem děkuji za odpověď.


Produkt

HTC One, S/N SH39FW901242


Požadované řešení

Chtěl bych především spravedlnost. Telefon jsem si vyfotil právě z tohoto důvodu. Servis mi totiž poskytl fotky pouze rozebraného a již poškozeného telefonu. Video ani fotky v průběhu nejsou. Chci svůj telefon, který uvnitř 100% nebyl poškozený, jelikož se do něho NIKDO NIKDY nedostával, pouze nešel zapnout. Chci proto vyměnit zboží a nebo odstoupit od kupní smlouvy. Nehodlám platit za chyby servisních techniků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 10:57, před 11 lety

Byla-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, měl by prodávající prokázat, že věc při převzetí vadná nebyla, jinak se předpokládá opak. Pokud došlo ke škodě na mobilním telefonu v době, kdy byl předmětem závazku prodávajícího, odpovídá prodávající spotřebiteli za takto vzniklou škodu dle § 2944 občanského zákoníku, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 19:59, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.