Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
8.7.2019 roční vyúčtování ale do dnešního dne 9.8.2019 jsem nedostal žádné řádné vyúčtování.Nelze se se Stabil energy spojit.
nevím jak bych měl dál postupovat. Tak bych potrěboval poradit a pomoc.
|
Tweet |
Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den,
Vašemu požadavku zcela nerozumíme, pokud si přejete zaslat vyúčtování, bude vám v měsíci srpnu vystaveno konečné.
8.7.2019 byl proveden odečet plynoměru tak čekám na vyúčtování. Tak nevím čemu nerozumíte.Dostal jsem od Vás dopis abych zálohy platil novému dodaveteli Zelená Elektřina s.r.o Tak bych potřeboval vyúčtování.Děkuji
Výborně, nyní vašemu dotazu rozumím. Vaše vyúčtování Vám bude vystaveno do konce srpna jak jsem řekla, v případě, že máte otázky pro připojení a placení záloh novému dodavateli, kontaktujte prosím je.
Děkujeme
Děkuji za odpověd.
Na základě výše uvedených vyjádření stížnost uzavíráme.