Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#34710Vyúčtování plynu za rok 2018

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2019, před 5 lety

Libor Kult

Znění stížnosti

8.7.2019 roční vyúčtování ale do dnešního dne 9.8.2019 jsem nedostal žádné řádné vyúčtování.Nelze se se Stabil energy spojit.


Požadované řešení

nevím jak bych měl dál postupovat. Tak bych potrěboval poradit a pomoc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2019 13:04, před 5 lety

Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2019 08:53, před 5 lety

Dobrý den,
Vašemu požadavku zcela nerozumíme, pokud si přejete zaslat vyúčtování, bude vám v měsíci srpnu vystaveno konečné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.8.2019 15:18, před 5 lety


Libor Kult

8.7.2019 byl proveden odečet plynoměru tak čekám na vyúčtování. Tak nevím čemu nerozumíte.Dostal jsem od Vás dopis abych zálohy platil novému dodaveteli Zelená Elektřina s.r.o Tak bych potřeboval vyúčtování.Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2019 07:38, před 5 lety

Výborně, nyní vašemu dotazu rozumím. Vaše vyúčtování Vám bude vystaveno do konce srpna jak jsem řekla, v případě, že máte otázky pro připojení a placení záloh novému dodavateli, kontaktujte prosím je.
Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.8.2019 15:19, před 5 lety


Libor Kult

Děkuji za odpověd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 15:33, před 5 lety

Na základě výše uvedených vyjádření stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.