Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dva dny urguju internetový obchod s tím, že potřebuji balík do konce týdne.
Tudíž oni balík zabalili a poslali tak aby dnes, v pátek přišel.
Přišla mi sms že balík bude dnes mezi 14-17 hod doručen.
V 17 hod volám kuryrovi, který mi řekne, že přijede až tak v 19hod.
Takže jsem mu volala nejen abych věděla priblizny čas, ale také aby věděl že s ním počítám.
Ve 21 hod kurýr nikde, tudíž beru telefon a 3x bezuspesne volám.
Nevidím nikde kouska slušnosti, aby mi vzal telefon, nebo zavolal že nepřijede.
Pokud někomu vezu balík a vím že ten někdo na něj čeká, měla by být snad povinnost doručit veškeré balíky ne? Nebo pokud tuhle práci nezvládám a chci být doma ve 14 hodin, doporučila bych změnit zaměstnání, z kurýra na operátora linky.
Kdykoliv je možnost zvolit si dopravce, tak to ráda udělám.
S pánem co jezdí okolí Zruče nad Sázavou to není poprvé.
Byla bych ráda, když už si někdo vybere toto zaměstnání, aby ho plnil tak jak má a ne že rozveze půlku balíku a když se mu už zbytek nechce, tak se na to vykasle.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.