Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
1/Před několika dny jsem se zaergistrovala jsem se na Vaší
seznamce:Singles50 provozované společností be2.
2/Protože všechny profily byly blokovány, bylo mi z opak.profilu
nabídnuto ( myslím i vnuceno) a tak jsem si vybrala si vybrala
členství na 1 rok,aby se mi tak odblokovaly profil.
3/ Ale bohužel mi byla mi stržena z mého účtu jiná částka 4.752 Kč,než
v jaká je v nabídce ,kde je uvedeno v protále -nabídky členství-
zanedbatelná částka když srovnáte částku která mi byla stržena.
Teď mi to nedalo a tak jsem si zjistila (při přihlášení),že portál s
nabídkami(zpráav) i při zaplacení je stále blokovaný
4/Požaduji vrácení celkové částky (jež mi byla stržena z účtu) zpět na
můj účet a okamžité zrušení členství na seznamce a všech jejich
dalších i placených služeb.
5/Zaslala jsem už na jejich zákaznický servis žádost o zrušení a zaslání
peněz, ale když čtu všechny stížnosti na tuto firmu, myslím, že snad
Vy mi můžete pomoci.
6/Prosím o kladné záležitost, jinak celou záležitost předávám svému právnímu zástupci,jehož mám určeno DAS a přiděleného právníka.
Děkuji za kladné vyjádření a pomoc .
MUDr. Martina Novotná
Informace jsou v popisu snížnosti
Okamžité zrušení ročního členství na seznamce zakoupené prostřednictvím
webové stránky a zrušení mého profilu na seznamce, vrácení částky 4752Kč na účet, ze kterého byla částka neoprávněně stržena.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Pokud však uplynulo 14 dní od započetí plnění, je nutné daný vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Platil-li spotřebitel při platbě přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Spotřebitelka stížnost doplnila o následující:
"Ukončení smllouvy Premium Singles 50 ve 14 denní lhůtě
1/Vzhledem k tomu ,že dne 9.8.2019 bylo zakoupeno členství na 12
měsíců , ale se stržením jiné části ve výši 4.752 Kč, kdy jsem již
podala první stížnost na neoprávněně strženou částku a ukončení smlouvy
s navrácením peněz.
2/ Od další sdělení od klientů proto: Žádám o okamžité odstoupení od smlouvy a výmaz všech osobních údajů a vrácení peněž.
První výpověď jsem již odeslala dne 12.8.2019 na zákaznický servis ale zatím stále bez odpovědi stejně tak jako předchozí emaily, dnes jsem poslala další emaily-druhý beru za správný, v prvním jsem bohužel uvedla částku 4.572 když mi z mého účtu byla stržena částka jak jsem uvedla v první stížnosti tedy ve výši 4.752 Kč.
Píše společnosti opakovaně emaily, ale odpovědi jsem se nedočkala, jen co vygeneruje automat.
3/Již včera jsem si možná pokusila deaktivovat svůj profil, protože nechci mít nic na profilu. Včera i dnes jsem se pokusila přihlásit a už mi to nejde, tak si myslím že mám profil deaktivovaný ale tak pro vyjádření Vaší společnosti na moji první stížnost, kdy mi byla stržena jiná částka, již nechci figurovat na této seznamce.
4/Dnes jdu na Banku, kde budu na podávat prohlášení -ohledně neoprávněně stržené jiné částky s jejím navrácením.
Po přečtení jiných stížností od klientů i mých již dvou stížností Vás prosím o pomoc při řešení.
Produkt
Zakoupeno dne 9.8.2019 Premium Singles50,zakoupeno na 12 měsísů se stržením neopráněné částky až ve výši 4.752Kči
Požadované řešení
Okamžité odstoupení od smlouvy a výmaz všech osobních údajů a vrácením peněž, kdy byla stržena neoprávněně jiná částka -již první stížnost, ta je na neoprávněně strženou částku a ukončením smlouvy."
Stížnost nyní přeřazujeme na subjekt, který by měl akceptovat odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.