Společnost


www.veryvoga.cz

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34719Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2019, před 5 lety

Alena Rampichová

Znění stížnosti

Objednané zboží (3 KS) ani v jednom případě neodpovídalo obrázku ani popisu. Jednalo se o šaty, tuniku a halenku. Úplně jiný materiál , zpracování a dokonce i velikost. Reklamovala jsem zboží přes kontaktní formulář , neboť jinou možnost e-shop neumožňuje . Odepsali ať si to dobře rozmyslím, že zaplatím více než 1000 Kč za poštovné při vrácení zboží. Od té doby proběhlo několik mailů a nakonec se už neozvali vůbec..... před tímto e shopem důrazně varuji !


Produkt

Módní oblečení


Požadované řešení

Reklamuji a chci vrátit peníze včetně poštovného , které zaplatím za odeslání zpět .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 11:56, před 5 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Pokud dodané zboží neodpovídá tomu, jaké bylo objednáno (velikost, materiál, vzhled), jedná se o vadu, kterou může spotřebitelka reklamovat. Náklady, spojené s oprávněnou reklamací nese prodávající. Spotřebitelka má právo na náhradu nákladů (např. právě poštovného) účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady. Měly by to však být ty nejnižší nutné k tomu, aby mohlo být právo z vadného plnění uplatněno.

Níže zasíláme webový odkaz, na kterém je možné vyhledat další informace o této problematice a také Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.

Pokud se s prodávajícím nelze již ani spojit, mohla by se spotřebitelka pokusit využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet, avšak jen za předpokladu, že zaplatila při nákupu přes internet platební kartou. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedené spotřebitelce peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě lze nalézt na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 21:50, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.