Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobry den, Prosím Vás o pomoc, před dovolenou byla jsem na dvou pobočkách O2, a i 2krát telefonicky jsem volala, a bylo mi vysvětleno že ve Španělsku mužů své služby využívat stejné jako v ČR, několik krát ještě jsem se zeptala, když z ČR volám na Ukrajinu za volné 300 minut mužů volat i ze Španělska, 4krát jsem dostala odpověď ze ano, a teď mi naúčtovaly volaní z EU na Ukrajinu. Prosím Vás, když se Vám vola tak hovory jsem monitorované, tak prosím nejdete se ten hovor a proste uslyšíte kde 2krát jsem obdržela informace ze mužů Volat ze Španělska. Proč teď mam platit tolik peněz(2 850,65 Kč), na pobočce písemné to Vaší pracovnici nechtěli sdělit. Co teď mam dělat? Předem dekuji za odpověď
Dodrzovat to co sdeluji
|
Tweet |
Byl-li při nabízení zboží a služeb užit nepravdivý údaj, případně byl-li podstatný údaj o zboží nebo o službě opomenut, mohlo by se jednat o klamavé konání, resp. o klamavé opomenutí, která patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelovi škodu, má spotřebitel možnost žádat náhradu této škody.
Pokud společnost zaslala spotřebiteli vyúčtování služeb, doporučujeme spotřebiteli, aby u společnosti uplatnil reklamaci. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
Pokud společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).
Dobrý den,
tarif, který využíváte, obsahuje neomezené volání a SMS v ČR a v zóně EU, k tomu 10 GB dat pro připojení v ČR a EU a dále pak 300 volných minut na volání do zahraničí (tzv. mezinárodní volání) do vybraných zemí.
300 volných minut pro volání do zahraničí platí v případě volání z ČR do některé z vybraných zemí. Jedná se o země ze zóny 1 - 4 dle platného ceníku a do Ruska a Vietnamu.
Mezinárodní volání však není to stejné jako volání v zahraničí (roaming), tedy volání mimo území ČR. V případě volání v zahraniční z některé ze zemí EU na číslo ze země mimo EU se hovor účtuje, což bylo právě naúčtováno v případě volání z EU na zahraniční číslo z Ukrajiny.
Omlouvám se, pokud došlo k nějakému nedorozumění, když jste si informace zjišťovala.
Vaši reklamaci již evidujeme podanou ze dne 24. 7. 2019 a specialisté vše blíže prověří. Lhůta na vyřízení je jeden měsíc a v této lhůtě obdržíte vyjádření. Poprosím o strpení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2
Dobry den, dekuji za odpověď, rozumím a vidím z vyúčtovací faktury že byly mi účtované hovory z EU na Ukrajinu, ale volala jsem jen proto ze mi pracovnici z O2 řekli ze mužů ze Španělska volat na Ukrajinu v rámce svého tarifu, a nic za to platit nebudu, jinak by jsem nevolala, všechny hovory jsou monitorované tak prosím o poslech ze dne 21.06.2019 kolem 10-12 hodin a tam uslyšíte odpověď kde 2 krát mi bylo vysvětleno ze mužů těch 300 minut volat na Ukrajinu ze Španělska. Píšete ze se omlouvate ze došlo k neporozumění, já jsem rozuměla a dva krát se ptala a upřesnila hovory na Ukrajinu. Proč za to že mi sdíleli spatnou informaci mam platit já? Tak da se hovor dohledat a ať zaplati pracovník který není odborník ve své prací. Myslím ze kdybyste byly na mem miste tak taky by Vám tahle situace nebyla příjemná. Měli by pracovnici mít skoleni a nebo to mate schválně tak uděláno abych natáhnout své klienty na vysoké částky??? Na reklamační odděleni vůbec není sděleno číslo, od 24.7.2019 žádná reakce. Ted musím odjet na týden a na přijmu nebudu, protože musím vyndat kartu a nechat v ČR, protože mam spatně zkušenosti z internetem za které mi O2 naúčtovalo minulý rok skoro 5000 Kč a to kvůli tomu ze v Polsku se připojil ukrajinsky operátor.
Vzhledem k tomu, že byla podána reklamace, doporučujeme vyčkat, jak o ní bude rozhodnuto. Jestliže nebude rozhodnutí ve prospěch spotřebitelky a ta s ním nebude souhlasit, bude mít možnost obrátit se s námitkou na ČTÚ, jak jsme uváděli v úvodním vyjádření.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat, jakmile se dozví výsledek.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.