Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od února jsem žádal o zaslání vyúčtování
za rok 2018.V červnu teprve poslali vyúčtování,nyní je srpen a peníze nikde.
Na email neodpovídají a ani nekomunikují.
Elektřina
Budem posílat na ČOI.A nebo na primu.
|
Tweet |
Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Dobrý den,
rádi bychom se podívali na Váš případ, nic méně identifikace odběrného místa je nedostatečná,
Děkujeme za doplnění
Zde posílám fakturu za loňský rok elektřiny,kterou ještě nemám
stiznost/34728/nedoplatek-vyuctovani/cfb0a59fb83b4c0645b29c18c3ede390.
dobrý den,v systému vidím, že se Vás kolegyně dotazovala zda Vám má být přeplatek zaslán složenkou jelikož je na složence poplatek, musí být tento postup odsouhlasen zákazníkem.Bohužel neevidujeme číslo Vašeho čtu, z toho důvodu Vám přeplatek ještě nebyl zaslán.
Dobrý den
na dotaz poslání peněz od STABIL ENERGY mi byl odeslána tato odpověď
Dobrý den,
vzniklý přeplatek Vám bude tedy poukázán složenkou na vaši adresu.
Děkuji za pochopení.
--
S přáním hezkého dne
RV
Zákaznické centrum
Stabil Energy,s.r.o.
Infolinka : 566 444 444
Dne 22.7.2019 v 7:25 Jaroslav Honc napsal(a):
Prosím o zaslání na adresu:
(viz referenční údaj)
____________ Původní zpráva: ___________
> Od: (viz referenční údaj)
> Komu: (viz referenční údaj)
> Datum: 22 července 2019
> Předmět: Re: Fwd: Re: Automatická odpověď
>
Dobrý den,
dle informace z fakturačního oddělení neevidujeme u Vaší smlouvy číslo Vašeho bankovního účtu. Prosím o informaci, zda nahlásíte číslo Vašeho bankovního účtu, nebo zda budete chtít vzniklý přeplatek poukázat složenkou na Vaši adresu.
Děkuji za pochopení.
-- S přáním hezkého dne RV Zákaznické centrum Stabil Energy,s.r.o. Infolinka : 566 444 444
Stížnost raději ještě jednou přeřazujeme na spotřebitele, aby společnosti výslovně potvrdil, že si přeje zaslat přeplatek složenkou na adresu uvedenou výše, resp. v e-mailové komunikaci se společností.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Zatím se nic neděje a na email a telefon nereagují
S pozdravem Václav Honc
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji o vyjádření.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.