Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#34728Nedoplatek vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2019, před 5 lety

Jaroslav Honc

Znění stížnosti

Od února jsem žádal o zaslání vyúčtování
za rok 2018.V červnu teprve poslali vyúčtování,nyní je srpen a peníze nikde.
Na email neodpovídají a ani nekomunikují.


Produkt

Elektřina


Požadované řešení

Budem posílat na ČOI.A nebo na primu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2019 13:49, před 5 lety

Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2019 08:52, před 5 lety

Dobrý den,
rádi bychom se podívali na Váš případ, nic méně identifikace odběrného místa je nedostatečná,
Děkujeme za doplnění

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.8.2019 15:08, před 5 lety


Jaroslav Honc

Zde posílám fakturu za loňský rok elektřiny,kterou ještě nemám
stiznost/34728/nedoplatek-vyuctovani/cfb0a59fb83b4c0645b29c18c3ede390.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2019 07:57, před 5 lety

dobrý den,v systému vidím, že se Vás kolegyně dotazovala zda Vám má být přeplatek zaslán složenkou jelikož je na složence poplatek, musí být tento postup odsouhlasen zákazníkem.Bohužel neevidujeme číslo Vašeho čtu, z toho důvodu Vám přeplatek ještě nebyl zaslán.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.8.2019 09:39, před 5 lety


Jaroslav Honc

Dobrý den
na dotaz poslání peněz od STABIL ENERGY mi byl odeslána tato odpověď

Dobrý den,

vzniklý přeplatek Vám bude tedy poukázán složenkou na vaši adresu.

Děkuji za pochopení.
--

S přáním hezkého dne

RV
Zákaznické centrum
Stabil Energy,s.r.o.

Infolinka : 566 444 444
Dne 22.7.2019 v 7:25 Jaroslav Honc napsal(a):

Prosím o zaslání na adresu:
(viz referenční údaj)

____________ Původní zpráva: ___________
> Od: (viz referenční údaj)
> Komu: (viz referenční údaj)
> Datum: 22 července 2019
> Předmět: Re: Fwd: Re: Automatická odpověď
>

Dobrý den,

dle informace z fakturačního oddělení neevidujeme u Vaší smlouvy číslo Vašeho bankovního účtu. Prosím o informaci, zda nahlásíte číslo Vašeho bankovního účtu, nebo zda budete chtít vzniklý přeplatek poukázat složenkou na Vaši adresu.

Děkuji za pochopení.

-- S přáním hezkého dne RV Zákaznické centrum Stabil Energy,s.r.o. Infolinka : 566 444 444

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 11:43, před 5 lety

Stížnost raději ještě jednou přeřazujeme na spotřebitele, aby společnosti výslovně potvrdil, že si přeje zaslat přeplatek složenkou na adresu uvedenou výše, resp. v e-mailové komunikaci se společností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2019 09:48, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.9.2019 09:58, před 5 lety


Jaroslav Honc

Zatím se nic neděje a na email a telefon nereagují
S pozdravem Václav Honc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2019 16:30, před 5 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost a žádáme ji o vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2020 14:52, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.