Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V rezervačním systému jsem zadala den a hodinu masáže v Mostecké ulici a bylo mi sděleno, že voucher už byl uplatněn.
požaduji uplatnění tohoto voucheru
|
Tweet |
V případě, že je služba zakoupena přes slevový portál, je zásadní s kým spotřebitel uzavřel smlouvu. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem uzavření smlouvy, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok vymáhat po poskytovateli služby. Nabídky na uzavření smlouvy publikované na webových stránkách portálu jsou vkládány přímo osobami, které služby poskytují, a tyto osoby odpovídají za obsah zveřejněných nabídek. Pokud byly informace publikované u nabídky nesprávné, je vhodné uplatnit reklamaci u poskytovatele služby.
Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany poskytovatele služby bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitel může žádat vrácení peněžních prostředků.
Dobrý den, paní Čejková,
dle naší komunikace jsem ráda, že šlo pouze o nedorozumění a nepochopení potvrzené rezervace od poskytovatele služby. Rezervace i následná služba proběhla dle Vašich slov k naprosté spokojenosti a to mě těší.
Budete-li v budoucnu cokoli potřebovat, jsem tu pro Vás na e-mailu velvyslanec@slevomat.cz.
Hezký den
Karla Popelínská, Velvyslankyně zákazníků
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.