Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#34736Neuznané reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2019, před 5 lety

Marie Konvalinková

Znění stížnosti

Dobrý den, náš děda si pořídil mob. tel. značky Nokia a cca po 1 roce se začaly projevovat poruchy s baterií např. po návratu ze servisu byl stav baterie 83% který během 2-3 hodin spadl na 0%. Při pokusu o nabíjení byl na napájení 1 hodinu a stav baterie stále na 0%. Telefon se i vypne a nejde zapnout. Momentálně řešíme již 5 reklamaci - 1 reklamace - přehrán SW /2 reklamace - přehrán SW / 3 reklamace - vada neprojevena / 4 reklamace - neposlali do servisu - telefon ponechán na prodejně / 5 reklamace - vyřizuje se.

Mám obavy, že takto se můžeme dohadovat ještě hodně dlouho. Mohu požadovat odstoupení od smlouvy a vrácení hotovosti?
Děkuji
S přáním pěkného dne
Eva Konvalinková


Produkt

NOKIA 3


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2019 16:54, před 5 lety

Důvodem k odstoupení od smlouvy je třetí výskyt stejné vady po opravě nebo čtvrtý výskyt různé vady, případně skutečnost, že věc vykazuje najednou minimálně tři vady.

Pokud však bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Co se baterie týče, odpovědnost prodávajícího za vady zboží se podle § 2167 písm. b) občanského zákoníku nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. I na samotnou baterii je záruka 24 měsíců, samozřejmě se musí přihlížet k tomu, že některé typy baterií jsou spotřební a nejdou nabíjet, jejich životnost tedy nemusí dosahovat celé délky záruční doby. Na nabíjecí baterie je záruka běžných 24 měsíců. Dle judikátu Okresního soudu v Příbrami, sp. zn. 10 C 230/2011 by standardní pokles kapacity baterie po 24 měsících měl být cca 50%. Vyplývá tak z norem ČSN EN 61951-1a a ČSN EN 61951-2.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.8.2019 19:38, před 5 lety

Dobrý den paní Konvalinková,

děkuji za Váš podnět. Pokud je nyní telefon v reklamován, doporučím vyčkat na vyřízení reklamace, kdy se Váš telefon vrátí z autorizovaného střediska spolu s reklamačním protokolem, kde bude i vyjádření techniků z autorizovaného servisu.

Jakmile budete mít tento dokument k dispozici, pošlete mi jej prosím na email info@o2guru.cz, abych se s ním mohl seznámit. Co se týče Vašeho příspěvku, neporozuměl jsem 4. reklamaci - dohledáte i k ní nějaký reklamační protokol?

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.8.2019 19:55, před 5 lety


Marie Konvalinková

Dobrý den, vyjádření že servisu c. 4 chybí. Po dotazu, kde je, vytiskli na prodejně stejný jako c. 3.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2019 13:08, před 5 lety

Dobrý den paní Konvalinková,

abych toto mohl blíže prověřit, můžete mi prosím doplnit, kdy reklamace č. 4 probíhala a na jaké prodejně jste reklamaci uplatňovala? Můžete mi daný dokument poslat na email info@o2guru.cz?

S díky

Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.8.2019 16:40, před 5 lety


Marie Konvalinková

Dobrý den pane Pospíchale, daný dokument nemáme v elektronické podobě, ale mohu jej okopírovat a pokud zašlete adresu ráda dokument pošlu českou poštou. Do této doby jsme vše reklamovali na prodejně v AFI Palace Pardubice. Děkuji za ochotu. Marie Konvalinková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2019 17:29, před 5 lety

Dobrý den paní Konvalinková,

pokud dokument v elektronické podobě, poštou mi ho nezasílejte. Abych se mohl s dotazem na upřesnění obrátit na kolegy z dané O2 prodejny, doplňte mi prosím, z jaké data je dokument a jaká osoba je na dokumentu uvedena jako osoba, která reklamaci telefonu NOKIA 3 podávala.

S díky

Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.8.2019 17:44, před 5 lety


Marie Konvalinková

Dobrý den, jedná se o reklamaci č. 27700215/190 ze dne 28.6.2019 Reklamaci přijal a sepsal pan Ondřej Trylč. Děkuji Marie Konvalinková.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.8.2019 14:53, před 5 lety

Dobrý den paní Konvalinková,

děkuji za doplnění. Situaci nechám prověřit a jakmile budu mít k dispozici více informací, dám Vám vědět.

S přáním pěkného víkendu

Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.8.2019 16:14, před 5 lety


Marie Konvalinková

Dobrý den pane Pospíchale, ráda bych se Vás zeptala, zda již máte nějaké informace ohledně našeho problému s reklamacemi. Děkuji za ochotu a přeji pěkný den.
Marie Konvalinková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.8.2019 13:40, před 5 lety

Dobrý den,

reklamaci jsme prověřili a dle vyjádření servisního střediska nebyl uznán nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Reklamovaná vada se během testování s servisním středisku neprojevila.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.8.2019 17:46, před 5 lety


Marie Konvalinková

Dobrý den,děkuji za zprávu,jenom nevím,jestli je to vyjádření k reklamaci č. 3,nebo již konečné.Chtěla bych vědět jestli můžeme dostat originál chybějící zprávy ze servisu.Rádi bychom už toto dohadování brzy ukončili a doufám,že telefon bude fungovat.V opačném případě se znovu ozveme, hezký den Marie Konvalinková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2019 13:40, před 5 lety

Dobrý den,

jedná se o vyjádření ze servisního střediska ze dne 1. 8. 2019. Poprosím vás, napište nám na email info@o2guru.cz a připojte odkaz na řešení tohoto podnětu na dTestu. Pošleme vám dokumenty, které jsme obdrželi od prodejny k této reklamaci ze servisního střediska.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.8.2019 16:28, před 5 lety


Marie Konvalinková

Dobrý den paní Typovská,
pochopila jsem, že jsme si úplně neporozuměli.
Z prodejny máme 2 protokoly o reklamaci pod číslem 27700215/190. Jeden je sepsaný dne 11.6.2019 panem Janem Dobšíčkem. K této reklamaci máme protokol o opravě č. 3920285. Dne 28.6.2019 sepsán panem Ondřejem Trylčem další protokol pod stejným číslem 27700215/190 tzv. Reklamace opravenky číslo 27700215/190 a k této opravence nemáme servisní list.
Již jsme osobně žádali na prodejně o tento doklad, ale nebylo nám vyhověno. Proto se domnívám, že telefon na opravu nebyl poslán.
Prosím Vás o opětovné prověření.
Děkuji a s pozdravem
Marie Konvalinková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2019 11:57, před 5 lety

Dobrý den,

k dispozici máme tyto servisní listy:

Servisní list ke smlouvě o provedení opravy číslo 3913297
Servisní list ke smlouvě o provedení opravy číslo 3936667
Servisní list ke smlouvě o provedení opravy číslo 3920285
Servisní list ke smlouvě o provedení opravy číslo 3932266
Servisní list ke smlouvě o provedení opravy číslo 3925067

Jiné nám prodejna nedodala.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.9.2019 13:22, před 5 lety


Marie Konvalinková

Dobrý den paní Typovská,
vzhledem k tomu, že jsme se v dokladech nesešli posílám seznam našich dokladů. Bylo by lepší si třeba pohovořit po telefonu, ale nevím zda je to u Vás možné.

Dat. sepsání Jméno Číslo reklamace Číslo servisního listu Servis
13.3.2019 J. Novák 27700090/190 328314352 Arvato
Services k.s.
22.5.2019 M. Šubrtová 27700189/190 3913297 Britex
11.6.2019 J. Dobšíček 27700215/190 3920285 Britex
28.6.2019 O. Trylč 27700215/190 ? rekl. opravenky
25.7.2019 J. Kubeš 27700265/190 3932266 Britex
7.8.2019 K. Švantnerová 27700265/190 není ukončeno

Děkuji
Marie Konvalinková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2019 07:38, před 5 lety

Dobrý den paní Konvalinková,

je mi líto, ale přímé telefonické spojení na nás není, telefonicky lze hovořit jen s kolegy na lince 800 02 02 02.

Byla jste již prosím informována o řešení poslední reklamace z data 7.8.2019? Nebo mám řešení urgovat u kolegů z O2 prodejny? Jaká je nyní situace s funkčností předmětného telefonu?

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.10.2019 08:19, před 5 lety


Marie Konvalinková

Dobrý den, s radostí vám oznamuji, že vyřízení se ujal sám vedoucí pobočky a telefon byl vyměněn za jiný s doplatkem, neb má vyšší cenu. Zřejmě to bylo s vaší pomocí, za což vám moc děkuji. Jednání pana vedoucího bylo velice příjemné a vstřícné. Moc děkuji a doufám, že takové starosti už nebudeme mít. Hezký den Marie Konvalinková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.10.2019 15:13, před 5 lety

Dobrý den paní Konvalinková,

díky moc za reakci a jsem rád, že se nakonec podařilo situaci dořešit k Vaší spokojenosti.

Věřím, že budete s novým telefonem spokojeni a bude Vám lépe sloužit.

S přáním všeho dobrého a hodně zdraví

Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.10.2019 15:32, před 5 lety


Marie Konvalinková

Hodnocení:

Komentář: Konec dobrý,konec nervů,doufám,že už to nezažiju.Myslím,že reakce od zaměstnanců pobočky svědčily o jejich neprofesionalitě,zbytečně se vše protahovalo.Ale je vše vyřešeno a díky za pomoc.Marie Konvalinková