Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Telefon jste mě ujistili, že je nový - ale balení neobsahovalo
paměťovou kartu - která by měla být jako příslušenství.
Když jsem ji sháněla - bylo mi řečeno že ji již neseženu.
A že skutečně má být součástí balení tohoto telefonu, včetně CD se softwerem.
Doslat alespoň paměťovou kartu. Děkuji
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, které prodávající uváděl nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Pokud prodávající uvedl, že se jedná o nové, zboží, ačkoliv tomu tak není, jde o vadné plnění.
Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Reklamaci je nutné uplatnit u prodávajícího, protože to on za bezvadnost zboží odpovídá. Prodávající podle zákona musí přijmout reklamaci v kterékoli své prodejně. V případě, že nemá takové obchodní prostory, lze reklamaci směřovat na adresu jeho sídla nebo místa podnikání. Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dnů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.