Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Už poněkolikáté jsem měla problém s místenkami, buď uvedené místo vůbec neexistovalo, jako dnes : EX 221 vůz 368 místo 115 , 116 a poslední možné číslo k sednutí bylo 106 !!!! Mám nahraný hovor, na linku 221111122, kdy mi bylo zděleno, že pošlou HNED průvodčí,..ta proběhla vagónem, po 40 minutách od telefonátu, s kávou v ruce a utekla , žádné jízdenky po nikom nechtěla, na pozdrav nereagovala, ani na volání,...při výstupu byla raději co nejdál, abych ji nemohla nic říct.Jako invalida místo místenky, jsem prostála celou cestu v narvaném vlaku,s vnučkou...
Problém nastal už včera, kdy vlak ze Šumperka měl 20 minut zpoždění,i když mi přišla sms, že vlak jede načas.... rychlík na Pardubice, na který jsem měla jízdenku na IN kartu koupenou s místenkou ujel a nečekal. Zastavil vlak, který měl Zábřehem projíždět, ale dojeli jsme do České Třebové, kde jsme opět stáli, jelikož se kouřilo z prvního vagónu....opět přestup a já invalida lítala s francouzskou holí na nádraží a hledala, kde je vůbec podchod, lidé byli zmateni a hrozný chaos.
V červenci zase kupéčko, kde jsem měla místenky s dětmi, bylo zaskládané koly(6 kol i na sedačkách ),..když jsem se ptala průvodčího, co to má znamenat, odpověď byla, že kola neměl kam dát a my můžeme sedět i na schodech.. !!! Viděl, že mám hůl, děti i místenky a nic ho nezajímalo.Termín jízdy vám mohu klidně dodat, bylo to opět z Pardubic do Šumperka.
11.8.2019, vlak EX221,místenky z Pardubic do Zábřehu 115,116, vagón 368
sleva nebo jízda zdarma, popřípadě vrácení peněz,.. domluva průvodčím, za arogantní chování
|
Tweet |
Pokud nedošlo k provedení přepravy tak, jak bylo sjednáno v přepravní smlouvě, z důvodů na straně dopravce, může spotřebitelka žádat poměrné vrácení jízdného. Případnou stížnost na přepravu cestujících může spotřebitelka podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude spotřebitelka písemně informována zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.