Společnost


ID shop s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3474Neuznali reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 16 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2014, před 11 lety

Alexandra Korandová

Znění stížnosti

Nechala jsem si u nich spravit rozbité sklo u jinak perfektně funkčního iPhonu 4. Oprava byla hotová za jeden den, posílala jsem jim telefon poštou, na další den odeslali zpět. IPhone přišel, nefungovala wifi (musela jsem být maximálně 1 metr od routeru, aby chytla signál). Jela jsem zrovna do Prahy, šla k nim osobně. Pan se na to podíval, hodinu to "opravoval" a pak mi řekl, že wifi funguje a že vlastně byla tak slabá už předtím. Nakonec jsme se dohodli, že si nechám telefon někde u Apple zanalyzovat. Samozřejmě opravou poškodili wifi, navíc nefunguje přední čidlo, tudíž se telefon "nezhasne" když volám a uchem telefon ovládám. Posílám v pondělí písemnou reklamaci a pokud telefon nespraví a neuvedou do původního stavu, budu to řešit jinak.


Produkt

iPhone 4, používaný rok a půl


Požadované řešení

Měli by mi spravit telefon tak, aby fungoval jako předtím. Opravou skla telefon jen zničili a bez wifi je mi v podstatě k ničemu. K reklamaci se postavili špatně, je sice hezké, že telefon podle nich funguje jak má, ale nefunguje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2014 15:41, před 11 lety

V tomto případě má spotřebitel právo na náhradu škody dle § 2944 občanského zákoníku: Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.
Dle ustanovení § 2951 odst. 1 občanského zákoníku se škoda nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Je nutné prokázat, že škoda byla způsobena provedenou opravou. Výše uvedené se týká zejména poruchy wifi. Právo na reklamaci opravy skla tím není dotčeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 13:38, před 10 lety

Společnost ID shop s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.