Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nechala jsem si u nich spravit rozbité sklo u jinak perfektně funkčního iPhonu 4. Oprava byla hotová za jeden den, posílala jsem jim telefon poštou, na další den odeslali zpět. IPhone přišel, nefungovala wifi (musela jsem být maximálně 1 metr od routeru, aby chytla signál). Jela jsem zrovna do Prahy, šla k nim osobně. Pan se na to podíval, hodinu to "opravoval" a pak mi řekl, že wifi funguje a že vlastně byla tak slabá už předtím. Nakonec jsme se dohodli, že si nechám telefon někde u Apple zanalyzovat. Samozřejmě opravou poškodili wifi, navíc nefunguje přední čidlo, tudíž se telefon "nezhasne" když volám a uchem telefon ovládám. Posílám v pondělí písemnou reklamaci a pokud telefon nespraví a neuvedou do původního stavu, budu to řešit jinak.
iPhone 4, používaný rok a půl
Měli by mi spravit telefon tak, aby fungoval jako předtím. Opravou skla telefon jen zničili a bez wifi je mi v podstatě k ničemu. K reklamaci se postavili špatně, je sice hezké, že telefon podle nich funguje jak má, ale nefunguje.
|
Tweet |
V tomto případě má spotřebitel právo na náhradu škody dle § 2944 občanského zákoníku: Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.
Dle ustanovení § 2951 odst. 1 občanského zákoníku se škoda nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Je nutné prokázat, že škoda byla způsobena provedenou opravou. Výše uvedené se týká zejména poruchy wifi. Právo na reklamaci opravy skla tím není dotčeno.
Společnost ID shop s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.