Společnost


Hellspy SE

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34741Odmítnutí kódu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2019, před 5 lety

Anna Šanová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Používám služby Hellspy a nejde mi vložit kód, který jsem si zaplatila. Mimochodem je to stále ten stejný kód, který jsem si nevybrala, když jsem posledně omylem zadala sms 2x, a jehož platnost vypršela, to je první stovka, o kterou jsem přišla,ale vlastní chybou. Teď mi poslali stejný kód, po zaplacení sms, a jejich formulář mi ho pořád vrací, že jeho platnost vypršela Není možné, aby po mně chtěli peníze, vysávali mi kredit z telefonu a nic za to, to mě fakt štve, tak to, prosím, dejte dopořádku, protože peníze mi na jabloni nerostou a něco za ně chci.
A. Šanová


Produkt

dobití kreditu pomocí placené sms


Požadované řešení

A když už jsem to zaplatila, tak chci, aby mi to platilo, nebudu zadávat novou sms za dalších 99, nejsem blbá.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2019 07:08, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 21:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.