Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#34743Ztracená složenka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2019, před 5 lety

sona hassani

Znění stížnosti

dobrý den, chtěla bych se zeptat, co mám dělat, když mi někdo pošle složenku s částkou ovšem, ten ústřižek vyhodil do koše a ta složenka nedorazí už několik dní ? a všechny údaje má správně napsané či 80% správně napsané??


Produkt

ztracená složenka


Požadované řešení

mé řešení je takové, že by ten člověk, měl jít na poštu a zeptat se kde je, a ta pošta by to měla najít a říct mu kde je.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2019 10:35, před 5 lety

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.