Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 9.8.2019, jsem si aktivoval na zkoušku členství na seznamce be2.cz, na jeden měsíc s tím že členství s poplatkem 156 kč.
Dne 11.8. 2019 jsem odeslal výpovědní formulář emailem na adresy: zakaznickyservis@be2.cz, který je uvedený na stránkách be2.cz s uvedeným postupem.
A tohle mě přišlo:
Vážený člene be2,
děkujeme Vám za Vaši zprávu.
Náš zákaznický servis Vám zodpoví Vaši otázku během 5 pracovních dnů.
Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené v Nevyžádané poště (Spam/Junk).
Pokud si nepřejete, aby byly naše zprávy ukládané do Nevyžadané pošty, uložte si prosím naši emailovou adresu do svého Adresáře, děkujeme Vám.
S přátelským pozdravem
Váš zákaznický servis
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register : B123206
Managing Director : Laetitia Pateau
Ale raději to budu řešit z vaší pomocí.
Myslím, že jsem se snažil udělala maximum ve stanovené lhůtě pro zrušení členství bez následného automatického členství.
Po přečtení negativních zkušeností s touto seznamovací agenturou jsem učil vše podle jejich podmínek na jejich stránkách be2.cz
Dále bych chtěl předejí ke strženi částky u své banky na částku 2247 kč a příslušné právní kroky k jejímu vrácení.
On-line Seznamka be2 S.a.r.l. - VIP členství
Požadované řešení na základě odstoupení od smlouvy
Požaduji okamžité ukončení smluvního vztahu se be2.cz,zrušení
automatického prodlužování Prémiového členství a vymáhání jakýchkoliv
dalších poplatků. Zároveň požaduji vyřazení mých osobních údajů z
databáze společnosti be2.cz a vymazání mého profilu na jejich
stránkách.
S pozdravem a kladným vyřízení stížnosti
Roman Karban
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
kontakoval jsem společnost na přiloženém emailu michal.hlavacek@be2.com,
odesláním již kopii odeslané 14dení výpovědi.
A budu čekat odpověď.
S pozdravem Roman Karban
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.