Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dňa 2.2.2019 som sa zaregistrovala na stránke singles 50.Kedze platobné podmienky sú tam dosť nezrozumiteľné, domnievala som sa, že platím 4.99 na mesiac, s tým že po ukončení tejto doby sa bude dať členstvo zrušiť. Potom som s hrôzou zistila že vlastne mi stiahli okolo 120 eur. Po prečítaní ich podmienok o odstúpení od zmluvy som okamžite poslala e-mail na uvedenú e-mailovú adresu, že odstupujem od zmluvy a žiadam vrátiť peniaze. Bola mi zaslaná odpoveď, že mi skrátia členstvo na 1 mesiac a za zvyšných 5 mesiacov mi vrátili peniaze formou refundácie. Poslala som im e-mail s otázkou, či je potrebné aj v tomto prípade poslať výpoveď o zrušení členstva. Žiaľ odpoveď mi neprišla preto som to týmto, že mi vrátili späť určitú časť a takisto, že som sa na túto stránku už nikdy neprihlásila, považovala za ukončené. No dnes mi prišla upomienka na zaplatenie,nakolko sa im vraj nepodarilo stiahnuť platbu z môjho účtu. A je z ich strany neseriozne aj to, že neupozornia na koniec obdobia.
Prosím o zastavenie vymáhania týchto platieb.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ní a společností. Odstoupením od smlouvy ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebitelce zaplacení členského poplatku. Následné vymáhání se tak jeví jako bezpředmětné.
Spotřebitelka by si měla uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončila, případně že se snažila smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti jí to nebylo umožněno.
Spotřebitelka nám sdělila, že obdržela od společnosti informaci, že šlo o omyl, takže je věc vyřešená. Stížnost proto uzavíráme.