Společnost


Philip Morris ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34750Reklamace iqos

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2019, před 5 lety

Michaela Milotová

Znění stížnosti

Dobrý den,
měla bych dotaz co se týká reklamace zařízení iqos. Limitovanou edici zařízení iqos v růžové barvě jsem si zakoupila 10.8.2018, od července řeším reklamaci, že case nenabíjí holder. Firma iqos mi při prvním řešení nabídla pouze výměnu za standardní iqos v barvě bílé či tmavě modré. S tím jsem nesouhlasila, jelikož limitovaná edice byla o 1000,- Kč dražší. Iqos linka mě odkázala na prodejnu store na Praze 1, kde mě opět odkázali na zákaznickou linku. Po společnosti jsem žádala kompenzaci, či výměnu zboží za novější kus, kde cena odpovídá mé kupní ceně za limitovanou edici. Což prý nelze. Při druhém řešení mi k výměně za standardní barvu nabídli i blíže nespecifikovaný voucher. S čím jsem nesouhlasila a chtěla tedy odstoupit od kupní smlouvy z důvodu reklamace. Dle jejich vyjádření na to nemám nárok, to mi sdělil operátor nyní na lince iqos. Jak mám dále postupovat, a mám nárok na oddstoupení od kupní smlouvy?

Děkuji za odpověď.


Produkt

Iqos limitovaná edice 2.4


Požadované řešení

Požadovala bych výměnu za zařízení iqos 3 nebo vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 12:51, před 5 lety

Spotřebitelka má dle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., nárok na odstranění vady buď opravou věci, nebo výměnou za nový kus, není-li ani jedna z těchto variant možná, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy (tedy i vrácení plné kupní ceny).

Co se týká výměny za nový kus, musí se jednat o tentýž model, jaký spotřebitelka zakoupila, pokud tedy zakoupila model z limitované edice specifické barvy, musí být výměna za nový kus řešena právě tímto modelem. Není-li výměna ani oprava možná, má spotřebitelka nárok na vrácení kupní ceny.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku (https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 21:43, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.