Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Uzavřel jsem smlouvu se společností be2 S.a.r.l. týkající se zpoplatněných služeb webové stránky Academic Singles - Premium účet na zkušební 1 měsíc. Bohužel jsem posléze zjistil, že členství se automaticky prodlužuje a podat výpověď je takřka nemožné.
Prosím Vás tímto o pomoc se zrušením mého Premium účtu.
Předem děkuji.
Academic Singles zpoplatněné služby Premium účet
Požaduji okamžité zrušení Premium členství. Dále chci vyjádření společnosti, že došlo k okamžitému zrušení mého Premium účtu s uvedením informace, k jakému dni byl účet zrušen. Zároveň žádám, aby bylo jasně řečeno, že z mé platební karty nebudou touto společností strženy peníze.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím čtrnácti denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Na uvedenou adresu jsem posílal písemnou výpověď dne 10.8.2019 - viz. příloha. Stejná výpověď byla zaslána i poštou na Lucemburskou adresu uvedenou v obchodních podmínkách.
Na e-mail nikdo ze společnosti nereagoval.
Spotřebitel tedy vztah řádné vypověděl. Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby ukončení členství potvrdila dle požadavků spotřebitele.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.