Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34762Autobus nečeká

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2019, před 5 lety

Šárka Střelková

Znění stížnosti

Dobrý den,
v pondělí dne 12. srpna 2019 mi ujel autobus č.540350 14 společnosti BusLine LK s.r.o. ze směru Jičín (odjezd 16:32) do Liberce. Řidič projel zastávku Karlovice, Radvánovice (17:13) o minutu dříve, což způsobilo mé nestihnutí spoje a byla jsem nucena najít alternativní řešení, což způsobilo ztrátu nejen mého času a nestihnutí dále navazujícího spoje. Bohužel stačila jedna prostá minuta, kdyby jel autobus dle jízdního řádu, a vše by bylo v naprostém pořádku.
S přáním hezkého dne
Šárka Střelková


Požadované řešení

Naprosto by stačilo, aby jezdily autobusy přesně dle jízdního řádu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2019 14:44, před 5 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2019 21:39, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.