Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
v pondělí dne 12. srpna 2019 mi ujel autobus č.540350 14 společnosti BusLine LK s.r.o. ze směru Jičín (odjezd 16:32) do Liberce. Řidič projel zastávku Karlovice, Radvánovice (17:13) o minutu dříve, což způsobilo mé nestihnutí spoje a byla jsem nucena najít alternativní řešení, což způsobilo ztrátu nejen mého času a nestihnutí dále navazujícího spoje. Bohužel stačila jedna prostá minuta, kdyby jel autobus dle jízdního řádu, a vše by bylo v naprostém pořádku.
S přáním hezkého dne
Šárka Střelková
Naprosto by stačilo, aby jezdily autobusy přesně dle jízdního řádu.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.