Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Objednala jsem 3xRepeller zboří přišlo dobirkou zaplatila jsem za 3 výrobky ,ale bohuřel dostala jsem jenom jeden,prosím poradte mi na koho se můžu kontaktovat děkuji Buchwaldková čislo 0001 8599490 2 depo72 0c řidič 72
Dodat zbyvající 2 výrobky,které už jsou zaplacené
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitelka uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitelka má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, to nie je náš výrobok. Obráťte sa na internetový obchod, kde ste výrobok objednali.
Pekný deň, Vigoshop
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.