Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Hezky dobry den,
obracim se na Vas s zadosti o pomoc,velmi to specha. Minuly tyden jsem si pres spol. AAA od Mototechny zakoupila automobil Suzuki SX 4 S-Cross. Prodala jsem zde moje vozidlo a poridila si za hotove vyse zmineny vuz v hodnote 360000, jeste v zaruce, r.vyroby 2017. A ted k veci: V utery jsem podepsala smlouvu o koupi, v patek jsem si prisla vyzvednout vuz, muj tatinek, ktery tam byl se mnou se neustale pidil po servisni knizce, protoze v pred.protokolu je uvedena servisni knizka, ale fyzicky jsme zadnou neobdrzeli. Bylo nam sdeleno jeste pri koupi, ze Suzuki upustilo od papirove formy a k dispozici je pouze elektronicka a at si hned zajdeme do Suzuki, kde nam daji nahlednout do systemu. Byli jsme i v kancelari manazera, ktery nam v pocitaci ukazoval informace tykajici se vozidla, jeho majitelu atd. Tatinek stale argumentoval, ze i pres to vsechno nemame o vozu zadne informace a ze se snazil elektronicky na tu knizku prihlasit a neslo mu to. Pote se v kancelari objevil vystajlovany pan (udajne jeden z manazeru na pobocce jak jsme se pozdeji dozvedeli) a podal nam ruku, jeee vy jste novi majitele meho vozu, atd.byl velmi seriozni, v aute ze pry jezdila jeho manzelka nebo to bylo jeji auto, po pravde o nem moc nevedel, rikal ze je tam vymenena zadni naprava, jeli jsme autem do Chorvatska, prodali jsme ho, protoze cekame rodinu atd.,prislo mi to zvlastni, ale nemela jsem duvod pochybovat, protoze jsem opravdu verila, ze ve firme pracuje a jeho zena knizku nekde zalozila a rekla jsem ze je to problem neprofesionality AAA, jakym zpusobem si prebiraji pri vykupu vozidla. Ted s odstupem si myslim, ze tento pan si to cele vymyslel. Z bazaru jsme jeli do autoriz.servisu Suzuki a doptavali se na knizku, kde nam zamestnanec sdelil,ze Suzuki vydava papirovou serv.knizku a bavil se s nami jako s (prominte ten vyraz s pitomci)
, ze nas asi v AAA evidentne obelhali.Okamzite jsme jeli zpet do AAA, jednali jsme i primo opet s puvodnim majitelem vozu, manazerem pobocky, ktery zacal prohledavat auto a knizku hledat, volal sve pani,kde muze knizka byt atd. Domluva byla,ozvete se mi na tel.v pondeli. Volala jsem mu, rekl mi, ze uz na tom pracuje, ze mi doda dokument k prodlouzeni zaruky a opis knizky. Ja rekla,ze trvam na originale, on ze o co mi jde, ja ze smlouvu mam s AAA a s nim jednat v teto veci dale nebudu. V AAA jsem si zavolala dalsiho manazera, vysvetlila celou situaci, domluvili jsme se na tom, ze servisni knizka bude dodana nejpozdeji ve lhute do 30dnu, sepsali jsme (po delsi diskusi)jakysi prislib. Na me pripominky,ze toto je zasadni prehmat z jejich strany a neprofesionalni jednani, mi bylo sdeleno, no stalo se. Myslim si, ze je to cele domluvene psychologicke divadlo, byli jsme vtazeni do obchodu, kdy nam na zaklade lzivych informaci bylo prodano auto bez servisni knizky (kdybychom vedeli,ze auto nema servisni knizku NIKDY bychom na to nepristoupili). Jde o to, ze ja nevim co delat. Zaplatila jsem spoustu penez za auto, o jehoz historii a servisovani nic nevim a po tom, co jsem se docetla tady u Vas a vubec na internetu jsem zjistila, ze nejsem ve veci "chybejici serv.knizka" jediny podvedeny zakaznik a ze neni tezke ji zfalsovat. Ten clovek pracujici v AAA jehoz zene auto udajne patrilo nam taky rekl, ze manzelcin bratr pracuje v Olomouci v Suzuki kde auto bylo servisovano a zrejme knizka zustala tam. I kdyby se veci mely tak jak pan majitel tvrdil,ja uz vuci teto spolecnosti nemam zadnou duveru, nevim jestli mohou udaje v knizce zfalsovat, maji na to mesic a cele je to pofiderni. Ja jsem ted v casove tisni, myslim ze chteli hrat o cas, protoze zitra si mam prevzit technicke prukazy a kupni sml.byla podepsana 6.8.,mne dle smlouvy garantuji 10dni na vymenu vozu (varianta 2.je ze jsem si dnes zazadala o jiny vuz ktery mi.maji dovezt z Prahy, nebyli mi sice schopni rict kdy, ve stredu,ctvtrek, patek???, ale ochotne na to pristoupili. Navic opet nevim do ceho jdu, jak toto vozdidlo vypada atd . To auto je udajne taky v zaruce, ma servisni knizku....
Pristi tyden mam jet na dovolenou,nemam vubec nic vyrizeno, nemam ani prihlasene vozidlo atd, a je mi na nic z toho,ze jsme se takto nechali nevedomky podvest. Muzete mi,prosim, poradit, jak v teto veci dale postupovat, muzu odstoupit od smlouvy a dostat sve penize zpet? Ja v tuto spolecnost uz nemam duveru, prosim pomozte. Moc dekuji za laskavou odpoved
Prosetreni cele zalezitosti,vysvetleni,nebude-li dodana servisni knizka ve slibene lhute, odstoupeni od smlouvy na zaklade klamnych obchodnich praktik. Pripadne sleva na vozidlo, za ktere bude vymeneno
.dekuji
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Pokud prodávající uváděl informaci o tom, že servisní knížka je dostupná v elektronické podobě, ačkoliv není, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v tomto případě požadovat nápravu v podobě dodání součásti předmětu kupní smlouvy (originální servisní knížky), a není-li to možné, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka také požadovat přiměřenou slevu. V daném případě připadá navíc v úvahu i neplatnost uzavření smlouvy pro uvedení v omyl dle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Další možností je řešení prostřednictvím soudního sporu.
Vážená paní Raková,
záležitost jsem prověřovala s kolegy z pobočky. Dostalajsem informaci, že Vám dodatečně předali servisní knížku i smlouvu o prodloužené záruce. Přepokládám tedy, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.